Els egipcis de P5 reben els Japonesos de 4tA

El dia 23 de novembre els nens i nenes de 4tA van anar a la classe de P5 per explicar el projecte de Japó, perquè ells o ho van demanar i ens feia il·lusió. Els vam explicar tot el que havíem après, com per exemple el vestuari de la gent i el de las gueixes. Per ensenyar-lo, l´Abril, que va anar al Japó de vacances,  va portar sabates i decoració pel cabell de gueixa i se la va posar. També vam explicar la vivenda , el menjar i vam fer un petit sorteig de palillos i  una targeta del Doraemon

Pau Medina i Patricia Moyano

Dimecres  dia  23 de novembre a la tarda 4tA va anar a P5 a fer una exposició senzilla del Japó .

Van explicar algunes coses del Japó per exemple : la vestimenta, els iens, les cases i el menjar.

Maria Jiménez i Aina Orengo

Era una tarda de dimecres, havíem d’anar a fer una exposició sobre el Japó als nens i nenes de P5A. Baixàvem tota la classe a baix on estava la classe de P5A. Hi havia molts nens i nenes que escoltaven les nostres explicacions, ja que ells en realitat volien ser la classe dels japonesos i japoneses. Vam explicar com es podia anar, com es vestien, que es menjava, els seus dibuixos animats i també vam regalar unes medalles amb el Doraemon i la bandera japonesa on signàvem i se les donàvem . Vam sortejar palillos  pels nens petits. Els dies anteriors vam fer un PowerPoint ® amb imatges i una mica de text per explicar-ho encara millor.

Al Japó es fan els còmics Manga i els Anime que segur que els coneixeu, perquè són molt famosos en tot el mon. _

Al projecte vam fer un diari de viatge on apuntàvem l’hora, el dia i el preu del vol. Al Japó només es pot anar amb avió o amb vaixell, l ja que es un conjunt d’illes petites i una més gran.

També apuntàvem com si estiguéssim al Japó de veritat els seus monuments, els seus temples i els restaurants on pots menjar per uns 1500 ¥ (iens, moneda japonesa), l’aigua i el te són gratuïts. Al principi, per buscar la informació estàvem per grups, però després fèiem el diari de viatge individualment. Japó està situat al costat de Corea del sud i la seva capital es Tokio o Tòquio, però abans era Nara. Al Japó es vesteixen normals com nosaltres.

Els japonesos van crear al Doraemon, també al Goku i altres personatges famosos

Yerai Martínez

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *