El dia 18 de maig del 2022 els alumnes de 3r hem anat d’excursió al riu per completar el projecte de l’aula reaclitzat aquest curs.
Aquí us deixem una imatges de la sortida.
El dia 18 de maig del 2022 els alumnes de 3r hem anat d’excursió al riu per completar el projecte de l’aula reaclitzat aquest curs.
Aquí us deixem una imatges de la sortida.
Gràcies a tots i totes per la vostra col.laboració.
Bon dia companyes,
Us envio els resultats de la campanya de dimecres a l’escola, va anar súuuper bé! Van participar gairebé 80 persones i finalment, i d’aquestes, 73 van poder donar sang. Una dada súper interessant és que 12 d’ells eren donants de primera vegada. Aquest resultat és fruit de la vostra implicació en el projecte!
Mil gràcies per la feina feta 🙂
Una abraçada i molt bones festes!
Arnau Maspons i Castells
Àrea de la Promoció de la Donació
Banc de Sang i Teixits
El passat dijous 11 d’Octubre de 2018, 6è de primària vam començar l’ apadrinament amb els nens i nenes de 1r B. La primera activitat va ser el coneixement entre fillols / filloles i padrins-padrines.
Estic molt contenta de poder fer aquesta activitat a l’escola, és un moment molt agradable poder ajudar i ser exemple per l’alumnat de primer.
Mireia García 6èB
Hola famílies!!!
Aquest curs ja s´acaba i aquí teniu les últimes fotos!!!!
Esperem que hagiu gaudit i que en gaudiu mirant-les amb els vostres fills/filles.
Que tingueu un bon estiu!!!!
http://blocs.xtec.cat/rosercapdevila2/2017/06/19/racons-3r-trimestre-p4/
Estimades famílies,
L’AMPA de la nostra escola ha decorat les parets i sostres amb dracs, roses i lletres.
Els dracs són artesants i estan fets amb les nostres mans retallades que representen les escames. A infantil també hi ha un drac fet amb oueres reciclades. Al sostre de l’entrada, tant d’infantil com de primària, han penjat roses pintades per nosaltres. Per últim han col·locat lletres de colors i porexpan amb volum a les parets de les entrades.
Aquesta decoració dóna més alegria, color i un estil primaveral a l’escola, es comença a respirar aires de Sant Jordi.
Li donem les gràcies a l’AMPA per la seva col·laboració amb l’escola.
Aquí us deixem unes fotografies que nosaltres mateixos hem realitzat.
En procès… Alumnat de 6è
El dia 23 de novembre els nens i nenes de 4tA van anar a la classe de P5 per explicar el projecte de Japó, perquè ells o ho van demanar i ens feia il·lusió. Els vam explicar tot el que havíem après, com per exemple el vestuari de la gent i el de las gueixes. Per ensenyar-lo, l´Abril, que va anar al Japó de vacances, va portar sabates i decoració pel cabell de gueixa i se la va posar. També vam explicar la vivenda , el menjar i vam fer un petit sorteig de palillos i una targeta del Doraemon
Pau Medina i Patricia Moyano
Dimecres dia 23 de novembre a la tarda 4tA va anar a P5 a fer una exposició senzilla del Japó .
Van explicar algunes coses del Japó per exemple : la vestimenta, els iens, les cases i el menjar.
Maria Jiménez i Aina Orengo
Era una tarda de dimecres, havíem d’anar a fer una exposició sobre el Japó als nens i nenes de P5A. Baixàvem tota la classe a baix on estava la classe de P5A. Hi havia molts nens i nenes que escoltaven les nostres explicacions, ja que ells en realitat volien ser la classe dels japonesos i japoneses. Vam explicar com es podia anar, com es vestien, que es menjava, els seus dibuixos animats i també vam regalar unes medalles amb el Doraemon i la bandera japonesa on signàvem i se les donàvem . Vam sortejar palillos pels nens petits. Els dies anteriors vam fer un PowerPoint ® amb imatges i una mica de text per explicar-ho encara millor.
Al Japó es fan els còmics Manga i els Anime que segur que els coneixeu, perquè són molt famosos en tot el mon. ಠ_ಠ
Els japonesos van crear al Doraemon, també al Goku i altres personatges famosos
Yerai Martínez
Hem exhaurit la capacitat d’emmagatzematge d’aquest blog. Per tant, a partir d’ara, continuem publicant notícies i informacions aquí:
https://blocs.xtec.cat/rosercapdevila3/
Us retrobem allà.
Avui els nens i nens de la classe dels marroquins ens han ajudat als andorrans a buscar informació sobre el nostre projecte de l’alimentació.
Aquí us deixem un enllaç on podeu veure algunes fotografies de la nostra trobada.
Moltes gràcies companys.
A través del joc descobrim característiques dels objectes i per tal d’arribar a allò que volem fer tan sols és possible amb l’assaig-error.
Aquests moments requereixen de treball en equip segons els seus interessos. Requereix també de saber demanar als companys/es peces i no prendre-les.
Comentaris i descobertes dels infants:
CILINDRES:
– Per poder fer una torre més alta necessitem pujar a les cadires.
– Les torres cauen quan els cilindres no estan iguals (es refereixen a la base dels cilindres).
– Dins dels cilindres grossos podem posar altres (més prims) i provem quants n’hi caben.
-Cauen perquè estem fent un castell molt gran.
-Construïm una torre molt alta.
PECES DE FUSTA:
– Fem castells. Les peces que tenen parts planes les podem apilar una sobre l’altre, les que són rodones no (es refereixen als cossos geomètrics que tenen base i les que no).
-Construïm un castell on viuen les princeses.
TRONQUETS: les peces triades per ser una part o un altre de les construccions són triades segons les seves característiques.
– Construïm piscines amb portes per entrar i per sortir. Fem trampolins per saltar a la piscina.
– Construïm una casa amb moltes xemeneies per si venen molts llops (relacionat amb el conte dels tres porquets i el llop).
-Construïm un pais amb túnels, una casa i un bosc.
I AMB TOT EL MATERIAL….