ACTIVITATS DE NADAL

El dia 22 de desembre vam rebre la visita dels patges de ses Majestats els Reis d’Orient que van recollir les cartes de tots els infants d’educació infantil i cicle inicial de l’escola.

El dia 23 de desembre, seguint la tradició, els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial van fer Cagar el Tió.
TIÓ D’EDUCACIÓ INFANTIL

TIÓ DE CICLE INICIAL

Els més grans van gaudir d’un espectacle de màgia al Centre Cívic.

Totes aquestes activitats han estat possible gràcies a la implicació i el suport de l’AMPA de l’escola que sempre estan a punt de fer el millor per tots els nens i nenes de l’escola i a tots els pares i mares que han volgut fer un cop de mà.

També des del servei de menjador, ENDERMAR va convidar a XOCOLATA I COCA per a tothom.

Gràcies a tots per acompanyar-nos en aquests dies de tanta il·lusió.

Quant a Escola Roser Capdevila - Polinyà

Benvinguts al bloc de centre de l'Escola Roser Capdevila de Polinyà. Aquí compartirem el curs escolar.