LES DARRERES COLÒNIES DELS DE 6è

En aquest espai us anirem exposant les imatges que ens arribin des de Can Castellar per poder veure tots i totes com s’ho passen els nois i noies de 6è.

Ens faran una mica d’enveja però… serà enveja sana!!

GAUDIU MOLT DE LES VOSTRES COLÒNIES DE COMIAT DE L’ESCOLA!!

DIMECRES 5:

A Can Castellar s’ho estan passant pipa!! El primer que han fet ha estat instal·lar-se a les habitacions i conèixer la casa i els voltants.

Dinar: Macarrons, hamburguesa amb patates i fruita.

Per la tarda gimcana de jocs d’equip i tradicionals.  Paradeta per berenar i a seguir el bon ritme. Està prohibit avorrir-se.

Per sopa: Sopa, truita de patates i iogurt.

I seguim … ara amb la llanterna i una jaqueteta que fa fresca.

Demà més!!

DIJOUS 6:

Després de la nit de gresca d’ahir. Aquest matí ha costat que els més “peces” es posessin en marxa.

Després d’esmorzar i suar una mica amb l’excursió al dolmen s’han pogut refrescar amb una guerra d’aigua, on han acabat tots ben remullats.

Per dinar, i agafar forces per les activitats de la tarda, han menjat: Llenties, carn arrebossada i fruita.

Nyam, nyam!! I ja tenien les piles a tope per anar als quads, al circuit de pedals i al circuit de ponts.

I de moment això és tot el que ens han passat els nostres reporters del whats up!! Però ja ens podem imaginar com serà la nit de discoteca!!

Deixem que ens ho expliquin ells mateixos demà quan els tornem a tenir aquí!!


Quant a Escola Roser Capdevila - Polinyà

Benvinguts al bloc de centre de l'Escola Roser Capdevila de Polinyà. Aquí compartirem el curs escolar.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a LES DARRERES COLÒNIES DELS DE 6è

  1. Emma romeo 6èB diu:

    OH QUINES HABITACIONS MES XULAS!!!!!!!!…..

  2. Rosa Mª Rodriguez diu:

    Moltes gracies els mestres per fer aquestes fotos.

  3. Luisa García diu:

    Desitjo que ho estigueu passant molt bé!!!!!!!!

  4. Maribel Enríquez diu:

    Noies i noies de 6è i en especial als de 6èA, espero que us ho estigueu passant superbé, us ho mereixeu, heu treballat molt i ara toca gaudir de totes les activitats que us proposen, però sobretot, dels companys i companyes. És l’últim any de la vostra escolaritat a Primària, i ara molts de vosaltres separareu les vostres vides escolars. Rieu, jugueu, balleu, canteu, crideuuuu!!! Us estimuuu mooolltttttt!! de tot cor, la vostra mestra!!

  5. Noelia Hernádez/ 6A y 6B diu:

    Que fotos más guapas, se lo están pasando chupi guay que disfruten cada momento que no se sabe si se volvera a repetir. chicos y profesores a por todas disfrutar.

  6. Luisa García diu:

    Que sort estem tenint !!!!!, patint perquè fes mal temps i que sol més bo, seguir gaudint que queda poquet, petons a tots, ens veiem a la tornada.

  7. emma romeo 6è B diu:

    Que xulas!!! jo surto en cuasi totes XD jijiji, m’ho he passast molt i molt bé.
    Gràcies per unes colònies tan divertides i emocionants
    petons!! 😉

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *