S’ha acabat el curs 2011 – 2012…

Doncs sí, ja s’ha acabat el curs 2011 – 2012.
Per acomiadar-nos, els mestres hem preparat uns vídeos que són un recull d’aquest curs que hem passat junts.
Esperem que us agradi.
Bon estiu a tothom!!!

Juan Manuel i Pau.

Colònies a l’Escala!!!

Els passats dies 30, 31 de maig i 1 de juny vam anar de colònies a l’Escala. Ens vam allotjar en bungalows al càsping Cala Montgó i vam fer activitats aquàtiques com Snorkel, Bodyboard i Flanqueig Litoral.

La piscina del càmping era impressionant!!

Voleu veure les fotos?

Comiat de la Núria!!!

Aquest dijous 7 de juny la classe de 5è B hem fet una festa en honor a la Núria, ja que no tornarà fins el curs vinent.
Aquí us deixem unes quantes fotos d’aquesta festa. Primer hem fet un pica-pica, tot escoltant música, i després hem jugat a “les cadires solidàries”.

Per acomiadar-nos, al final de la classe hem cantat “L’hora dels adéus”.

Bon estiu Núria!!!

Estem preparant la Sortida a l’Aquàrium de Barcelona

La classe de 5è B estem fent el projecte del Fons Marí. Per acabar d’assolir els continguts que estem treballant a l’aula, realitzarem una sortida a l’Aquàrium de Barcelona el proper 21 de maig.

Per saber com arribar-hi, ja que anem amb transport públic, estem preparant la ruta.

Aquí us deixem una audioguia de com anar des de l’escola fins l’Aquàrium.

Sant Jordi 2012

Durant aquest mes d’abril, hem estat preparant la festa de Sant Jordi.
Vam participar en la construcció del drac del nostre municipi, vam participar en els primers Jocs Florals de l’Escola Rosa Oriol i vam fer un ball de bastons al 23 d’abril davant de tota l’escola i dels pares.

Les guanyadores dels Jocs Florals de 5è van ser la Martina Velilla i la Marta Moreno, que van guanyar un llibre.

Aquí teniu un recull de fotos d’aquestes diverses activitats.

Excursió al Matagalls

El passat 17 d’abril, les classes de 5è vam anar d’excursió al Matagalls. Vam anar amb autocar a Collformic i des d’allà, xino xano, vam començar l’excursió que ens havia de dur fins a dalt del Matagalls (1697m).

L’excursió va ser d’uns 7 km i de 636m de desnivell. Va ser cansat, però les vistes van ser excepcionals i ens ho vam passar molt bé!!

Aquí teniu un recull força nombrós de les fotos que vam fer aquell dia.