Entrevista als avis de l’Aina Cobo

Els avis de l’Aina han vingut a l’escola per explicar-nos com era l’escola quan ells eren petits.

Ha sigut una experiència divertida, molt interessant i sobretot molt emotiva.

Només us podem dir GRÀCIES PER HAVER COMPRATIT AMB NOSALTRES LES VOSTRES VIVÈNCIES!

avis1

En Quildo i la Conxita

avis21

Un llibre de la Conxita de quan anava a l’escola.

avis4avis5

avis3

L’avi Quildo ens porta una sorpresa: branques dels arbres que cuiden, i ens explica moltes coses interessants i ben cuiroses sobre aquests.

avis7

avis6

I un moment molt emotiu: l’Aina se sent molt orgullosa dels seus avis i els hi fa una gran abraçada i un petó ben fort.

I ben aviat la foto més esperada… només heu de tenir una mica de paciència!!

4 thoughts on “Entrevista als avis de l’Aina Cobo

1. Àngels Post author

Primer de tot, donar les gràcies a l’amabilitat dels avis de l’Aina. Gràcies també per compartir amb nosaltres les vostres vivències i obrir-nos les portes al vostre passat. Heu donat una gran lliçó de com era l’escola en els vostres temps.

Ens ha encantat que vinguessiu, que ens ensenyessiu llibres, quaderns i fotografies de quan anaveu a classe, i ens heu emocionat.

Un petó ben fort de part de tots els nens i nenes de la classe Romaní-B

2. Martí

Hola a tots sóc el Martí ,i estic desitjant que comencin les colònies,i espero que tots i totes ens ho passem molt bé adéuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡