CARNAVAL

L’1 de març va venir el Rei Carnestoltes a l’escola. Els alumnes de 6è la setmana abans ens van anunciar lesconsignes: portar posat el pijama, vestits del nostre esport preferit…Els nens/es de 5è vam escriure el pregó i el vam llegir el divendres al matí. Seguidament vam fer el ball disfressats de romans, egipcis i grecs.Aquestes disfresses les havíem fet nosaltres mateixos durant tres dies en tallers amb tots els nens i nenes de les altres classes de 5è.

A la festa vam convidar a les famílies i els hi vam fer una ballada corografiada. Ens ho vam passar molt bé!

Equip de redacció: Noa, Pol, Lian.

FOTOS