L’objecte d’aquesta entrevista és saber a quines botigues van més habitualment els alumnes del centre, si són cares o no, per què compren allà i si els importa l’opinió de les persones sobre la seva roba.
Per fer-ho, hem realitzat unes entrevistes a quatre nois i quatre noies de 2n d’ESO, un noi i una noia de 4t i dos noies i dos nois de 1 d’ESO per corroborar si a segon és on es comença a fer un canvi d’estil.
Hem comprovat que a mesura que et fas gran vas utilitzant colors més foscos i deixem enrere la nostra creativitat i l’experimentació amb el color. També les botigues influeixen molt en això ja que la botiga més freqüentada és Bershka i allà no hi ha quasi varietat en el color i l’estil de roba (que és on van habitualment els alumnes de segon) Per exemple a Bershka una samarreta de color blau et costa molt més que una samarreta de color blanc i si vols una samarreta de color taronja, el més possible és que no hi sigui ja que els colors van per temporades. En canvi, els de primer van a altres botigues que tenen més varietat de color ja que algunes tenen secció de nens, com és l’exemple del KIABI, Decathlon, Zara, Pull and Bear i mercadillo.
Les marques que més agraden als nens de segon i quart són Adidas, Nike i Jordan. A primer, Decathlon, Puma i Nike.
També veiem un canvi en la disposició a gastar en roba; mentre que a segon i quart van a botigues més cares, a primer prefereixen botigues més econòmiques i còmodes. Per tant em vist que a segon i quart volen aparentar més superioritat econòmica respecte a primer.
El que tenien en comú era que no els importava l’opinió de les persones respecte a la seva roba. No obstant això, creiem que sí els importa l’opinió dels altres ja que a una persona que de veritat no li importi, no gasta tants diners en uns pantalons, una dessuadora…
Valeria Mendez, Moha Kanteh, Ariadna Muñoz 3rB

