QUÈ PENSEM SOBRE LES VAGUES?

Hola som el Víctor Espinosa, Christian Escribano, Quique Madrid i Kevin Farinango de 3rA i hem realitzat una enquesta sobre les últimes vagues que es van fer al setembre i els dies 25 i 26 d’octubre al grups de 3r i  2n de batxillerat.

Hem triat aquests grups, ja que els de 3r era el primer cop que podíem fer vaga i els alumnes de 2n de batxillerat perquè són els que han dut a termes més vagues de tot l’ institut.

Hem anat a les classes i hem escollit tres persones per fer-los  les preguntes.

La primera pregunta demanava l’opinió sobre les vagues de setembre i octubre.

Els grups de 3r  han dit que les vagues els semblaven molt bé i serveixen per reivindicar-te, en canvi, a 2n de batxillerat creuen que es perden moltes classes i no els afavoreix.

Seguidament els hem preguntat sobre el motiu de les vagues i si aquestes es feien a favor o en contra de la independència.

Tots han coincidit en què són sobre la independència i es fan a favor.

La tercera pregunta era si havien anat a alguna manifestació i si no era el cas, què havien fet aquell dia.

Cap de les persones a les quals hem preguntat va anar a les manifestacions. Els grups de 3r van jugar a la play, van descansar i sortir amb el amics; els de batxillerat, en canvi, van estudiar.

L’última pregunta que hem formulat ha sigut si ens havia d’importar la vaga i la situació actual, als menors com nosaltres.

Un grup ens ha dit que ens havia d’importar, però no tant com als adults; un altre coincidia en que era cosa d’adults però que no ens havia d’importar.

3rB i batxillerat diuen que hauríem de fer la vaga sabent-ne el motiu i que per les vagues perdem moltes classes i això no ens afavoreix.

Aquest article s'ha publicat dins de Entrevistes, Opinió i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.