LA IDENTITAT DE LA ROBA

L’objecte d’aquesta entrevista és  saber a quines botigues van més habitualment els alumnes del centre, si són cares o no, per què compren allà i si els importa l’opinió de les persones sobre la seva roba.

Per fer-ho, hem realitzat unes entrevistes a quatre nois i quatre noies de 2n d’ESO, un noi i una noia de 4t i dos noies i dos nois de 1 d’ESO per corroborar si a segon és on es comença a fer un canvi d’estil.

Hem comprovat que a mesura que et fas gran vas utilitzant colors més foscos i deixem enrere la nostra creativitat i l’experimentació amb el color. També les botigues influeixen molt en això ja que la botiga més freqüentada és Bershka i allà no hi ha quasi varietat en el color i l’estil de roba (que és on van habitualment els alumnes de segon) Per exemple a Bershka una samarreta de color blau et costa molt més que una samarreta de color blanc i si vols una samarreta de color taronja, el més possible és que no hi sigui ja que els colors van per temporades. En canvi, els de primer van a altres botigues que tenen més varietat de color ja que algunes tenen secció de nens, com és l’exemple del KIABI, Decathlon, Zara, Pull and Bear i mercadillo.

Les marques que més agraden als nens de segon i quart són Adidas, Nike i Jordan. A primer,  Decathlon, Puma i Nike.

També veiem un canvi en la disposició a gastar en roba; mentre que a segon i quart van a botigues més cares, a primer prefereixen botigues més econòmiques i còmodes. Per tant em vist que a segon i quart volen aparentar més superioritat econòmica respecte a primer.

El que tenien en comú era que no els importava l’opinió de les persones respecte a la seva roba. No obstant això, creiem que sí els importa l’opinió dels altres ja que a una persona que de veritat no li importi, no gasta tants diners en uns pantalons, una dessuadora…

Valeria Mendez, Moha Kanteh, Ariadna Muñoz 3rB

Aquest article s'ha publicat dins de Entrevistes i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.