La violència de l’1 d’octubre

Quan va ser l’1 d’octubre, vam veure per la televisió com la guardià civil maltractava els civils  per votar i maltractaven l’equipament públic, així que ens vam preguntar: Quanta gent pensarà que la guàrdia civil ho va fer malament? Així que hem enquestat els cursos 3B, 4B, 1batx B, 2batx B. Els resultats han sigut molt contundents perquè  el 86,6% dels alumnes han votat que sí i el no només 13,4.

Dels que han dit que “sí” una gran part pensa que la violència no és la solució, i els que han dit que “no” pensen que estava bé perquè les votacions eren il·legals.

La segona pregunta va ser sobre quina mesura era pitjor. La més votada va ser la “violència física” amb un 53%; seguidament van ser els  “cops de porra” amb un 20%;  després, molt igualat la “destrucció d’equipament públic” amb un 14% i “l’ús de pilotes de goma” amb un 13%.

L’última pregunta que vam fer va ser si creien que hi hauria més violència física i els resultats van estar quasi igualats amb un 45,4% que NO i un 54,6% que Sí.

Dels que han dit que NO, pensen que no tornarà a passar; i dels que han dit que Sí, pensen que el conflicte encara no ha acabat.

Veient els resultats, hem observat que la majoria dels cursos diuen que la guàrdia civil ho va fer molt malament i que segur que continuarà aquest conflicte.

Aquest article s'ha publicat dins de Enquestes i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.