Un dia esbojarrat va començar el dia 19 de juny.Tots sabiem que ens esperava una sorpresa, però no sabiem quina…
A l’arribar al centre varem veure els profes amb una camiseta que posava “IES JONQUERA AMAZING”, era una mica sospitós. Temps després d’una espera de mitja hora, va començar l’espectacle, tothom amb intriga. I de cop surten tots els profes cantan la cançó “ GLORIA”, ens hi vam petar el cul!
Seguidament varen sortir els de primer imitant els profes: la Tere, la Concepció E.,etc
Els de segon cantavem : when your gone, oh solei, wake me up when september ends, etc. també van haver molts balls.
Per fer una pausa entre tots aquells nervis, ens havien preparat un bocata, beguda i un pastís, tot per 50 cent., però tothom tirava el pastís perquè un grup de nois varen fer un pastís amb laxant!
I tot finalitzant el dia varem tornar al gimnàs, tots ens vam assentar per escoltar un grup de nois, que tocaven els instruments i cantaven rock i rumbes per animar l’ últim dia que tota la gent es veia juntament. La Fran també hi va participar cantant esbojarradament “Highway To Hell” !
Cap dia d’aquell curs ens ho haviem passat tan bé ,va ser genial. Després tots els alumnes com que sabiem que durant uns quants mesos no ens veuriem més ens varem despedir de quasi tothom. Els profes també es van despedir dels alumnes i dels altres profes. I varem marxar a casa tot feliços perquè havia arribat l’estiu!!
Karen Garcia i Sònia Prada