INICIEM EL CURS 2020-2021 A LA CLASSE DE RELIGIÓ!!!

Estimats alumn@s i famílies!!!!

Per fi, tenim un espai per fer la nostra classe de Religió!! Com sabeu, l’escola està vivint uns moment molt especials. La situació sanitària ha obligat a fer ajust d’aules i, aquest curs tindrem un espai ben ampli al Gimnàs de l’escola. Ara mateix, no és el millor, però mica en mica l’anirem fent nostre.

Avui, ja em començat amb alguns cursos, complim amb les mesures COVID, mantenint  separats grups estables, distància, mascareta ben col.locada i desinfectant tot al final de la classe!!

Hem recordat que som encarregats de posar color al nostre món. Aquest color prové de bones accions i bones actituts, com les que aprenem a l’escola i, en especial a la classe de Religió.

AL NOU CURS, DONA COLOR!!! *

Endavant! Espero visiteu aquest bloc molt sovint! Actualitzare continguts i trobareu cosetes molt interessants!!

Fins aviat!!!

Imma.

• Gràcies a @my_kumucorner per aquestes “pulseres positives” tan xules!