Aquests dies esteu fent activitats relacionades amb el projecte de la xocolata. De música també farem activitats que tenen a veure amb el vostre projecte. Analitzarem quin paper té la música en la publicitat de productes. En aquest cas, de la xocolata i del cacau.
Veurem diferents anuncis publicitaris i haureu de contestar a unes preguntes molt senzilles que ens serviran per analitzar el paper de la música en la publicitat.
El primer anunci que veureu és protagonitzat pel gran artista Salvador Dalí, promocionant una xocolata francesa anomenada “Lanvin”. És un anunci francés del 1968 i Dalí diu en francès ” La xocolata Lanvin em torna boig”.
La música que sona de fons és la introducció del segon moviment de la novena simfonia de Beethoven. L’audició dura deu minuts. La podeu escoltar tota si voleu però només us demano que escolteu el principi per tal que observeu que és la mateixa música que s’utilitza a l’anunci que fa Dalí.
El segon moviment de la novena simfonia de Beethoven és aquest:
Una vegada heu escoltat la música de l’anunci i el principi de la simfonia de Beethoven, heu de contestar a les següents preguntes:
- Per què penseu que s’ha utilitzat aquesta música i no una altra?
- Quina emoció o emocions us transmet aquesta música?
- Em podríeu dir quins instruments sonen?
- Trobeu que la música és adequada per a l’anunci? Per què?
Envieu els vostres treballs al meu correu: pinol.maite@iedanielmangrane.cat