El Racó d’Infantil

Aquest racó pretén ser un espai virtual dedicat als alumnes, famílies i Mestres d’Educació Infantil de l’Escola.

És primer de tot un espai d’encontre, amb l’objectiu de fer més fluida i continuada la comunicació entre l’escola i les famílies.

És també un espai de treball, on es penjaran informacions sobre les activitats dels alumnes, tant les que es fan a l’escola, com les que poden ser d’ampliació.

D’aquesta manera, “El Racó d’Infantil” pot esdevenir un espai d’intercanvi  i de motivació de cara als aprenentatges.

Sobre la metodologia de funcionament, les coordinadores de nivell i cicle seran les professionals encarregades de dinamitzar el blog, amb les aportacions de tots.

ELS COLORS DE LA TARDOR

Aquesta setmana comença la tardor, i és un tema que treballarem molt a l’escola. Farem diferents activitats: recollida de fulles, observació de paisatge, fulles, observació dels fruits de la tardor…

I tot això ho compartirem al Blog.