EL FINAL D’UN ANY 2020 IRREGULAR

Dilluns, 21 de desembre, per acabar l’activitat escolar, vam fer cagar el Tió. Vam cantar la cançó mentre el picàvem. Va ser un matí emocionant i divertit! El Tió ens va portar jocs i contes per compartir entre Dofins i Balenes i, també, neules i torrons; neules i torrons que vam menjar a la classe mentre escoltàvem nadales. Va ser un matí de comiat del trimestre; també una excel·lent ocasió per desitjar-nos Bon Nadal!

Durant aquest 2020 tan irregular els alumnes han il·luminat l’escola amb la seva empatia, confiança, espontaneïtat i, per descomptat, els seus somriures. Acabem la primera part del curs amb satisfacció. Tots plegats hem garantit, al llarg d’un trimestre ben intens i diferent, una vida escolar el més normal possible.

Els nostres millors desitjos per al 2021!
Ens veiem a la tornada!

▶️ Galeria d’imatges