PROPOSTA SETMANAL 4

PROPOSTA 1. FEM UN COLLAGE!

QUÈ ET PROPOSEM? Et proposem que facis un dibuix que et vingui de gust, escriguis el teu nom o una paraula que t’agradi. Després hauràs de buscar per casa o pel carrer elements per poder decorar aquell dibuix o aquella paraula que has escollit.

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Pots enviar una foto o un video d’allò que hagis fet al correu electrònic de la teva mestra

MATERIAL NECESSARI: Un full, material per dibuixar o escriure (llapis, colors, retoladors…) cola blanca i aquell material que hagis recol.lectat per decorar.

COM HO HAS DE FER? Segueix els pasos de les imatges seguents:

1. Escriu una paraula que t’agradi (el teu nom, el nom d’algun familiar o amic/ga) o bé fes un dibuix.

2. Recol.lecta material que et pugui servir per a decorar aquesta paraula o aquest dibuix.

Aquests són els materials que he trobat a casa meva per poder decorar el dibuix que he fet i el meu nom:

Material escollit: arròs, llenties, pela de ceba, canyeta de plàstic, paper de wc, punta de colors de fusta, pasta, foam, oueres de cartró, escuradents, tela

3. Col.loca i enganxa amb cola blanca el material a sobre del dibuix o de la paraula que hagis escrit. Decora-ho de la manera que més t’agradi: per colors, per textures o simplement per tal que quedi bonic!

PROPOSTA 2. LA BOSSETA MÀGICA!

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Et demanem que ens enviïs una foto, un vídeo o un dibuix (acompanyat o no de text eQUÈ ET PROPOSEM? Jugar a endevinar les preguntes que et fan les mestres i preparar la teva bosseta màgica.

QUÈ I COM POTS ENVIAR-HO? Et demanem que ens enviïs una foto, un vídeo o un dibuix (acompanyat o no de text escrit) de la teva bosseta màgica.

Si vols ensenyar-nos com hi jugues la teva família també ens pot enviar un vídeo.

MATERIAL NECESSARI: Una bossa, caixa, cistell… que et serveixi de bosseta màgica i els objectes que necessitis per omplir-la.

COM HO HAS DE FER?

Visualitza els vídeos que han preparat la Lara i la Claudia i endevina quines coses hi ha amagades dins de les seves bossetes màgiques. L’Assumpta et proposa que busquis l’objecte intrús.

Fes clic AQUÍ per veure la solució

Prepara la teva bosseta màgica amb els objectes que més t’agradin o ensenya’ns alguns dels jocs que hi pots fer (els vídeos que hem preparat les mestres et poden servir com a model).scrit) de la teva bosseta màgica.

PROPOSTA 3. FEM TABATA

– QUÈ ET PROPOSEM? Fer una classe de Tabata: Consisteix en fer vuit
exercicis de resistència i força durant 20 seg. cadascún, fent un descans de
10 seg. entre exercici i exercici.
– MATERIAL NECESSARI: A tu mateix.
– COM HO HAS DE FER? Has de veure el video i fer el mateix que fan les
mestres.
-QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR? Una foto, un video, i enviar-
ho al correu electrònic de la mestra.

PROPOSTA 4. A BALLAR!

– QUÈ ET PROPOSEM? Escoltar i ballar les músiques del vídeo.
– MATERIAL NECESSARI: Escull un objecte que t’acompanyi  en el  ball.
– COM HO HAS DE FER? Ballar amb el teu objecte seguint la música del vídeo.
-QUÈ i COM ENS HO POTS FER ARRIBAR? Una foto, un video, un dibuix,… i enviar-ho al correu electrònic de la teva classe.

ÉS HORA D’ANAR AL MENJADOR!

Els monitors i monitores de menjador us trobem molt a faltar, per això, us volem recordar aquelles cançons que cantàvem al menjador i amb les que ens ho passàvem d’allò més bé!

ÉS HORA D’ANAR AL MENJDOR!

Aquest article ha estat publicat en General, PROPOSTA MANIPULATIVA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.