LA INSTAL·LACIÓ COM A CREACIÓ EN L’ESPAI

Cada any, a l’escola la Sínia, el cicle d’infantil fem un projecte artístic tots junts. El producte final d’aquest projecte és una exposició pels passadissos de l’escola per tal de mostrar a famílies i altres infants les obres d’art que hem realitzat.

Aquest any també volíem que les obres d’art siguéssin visibles i és per això que la nostra intervenció l’hem fet al parc.

Primer vam anar al parc de l’Agricultura del barri de la Granja i els vam demanar als infants que juguéssin sense fer servir l’estructura ni els gronxadors. Vam donar idees de coses que podriem aportar al parc per tal de generar interaccions.

De les idees que van sorgir cada classe s’ha basat amb un o més autors i ha dissenyat i creat una instal·lació per compartir amb tothom que passi pel parc.

ORIGEN DE LES INSTAL·LACIONS

Des dels seus inicis, les instal·lacions han qüestionat els límits de les obres d’art, estan lligades a la reflexió sobre el museu, el mercat i els espais expositius  i vinculen la creació a un lloc específic, donant un valor en aquest espai. Poden ser permanents o efímeres, comporten la participació de  l’espectador a partir de diversos procediments, propician experiències en relació amb l’espai, la percepció i els significats. Poden estar constituïdes per objectes de qualsevol matèria i forma, podent ser fins i tot immaterials o mixtes.

D’aquesta manera es compleix allò que ens diu Lemarroy (2004):

La instalación no se vuelve una obra de arte completa hasta que el espectador toma parte de ella”.

Esperem que gaudiu.

LA SINIA A CASA (25-29 MAIG)

Aquesta setmana veureu que hi ha més novetats al full de propostes. Ja hem començat a pensar en com anirem acomiadant-nos del curs, i dels nois i noies de 6è.

Trobareu una proposta que us convidem a preparar al llarg de la setmana! Les circumstàncies actuals fan que aquest curs no els puguem acomiadar al pavelló com fèiem cada juny.

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 25 al 29 de maig:

P3 LaSíniaaCasa8

P4 LaSíniaaCasa8

P5 LaSíniaaCasa8

1r LaSiniaaCasa8

2n LaSíniaaCasa8

3r LaSiniaaCasa8

4t LaSíniaaCasa8

5è LaSíniaaCasa8

6è LaSíniaaCasa8

LA SINIA A CASA (18-22 MAIG)

Una setmana més us fem arribar nous reptes i propostes amb la intenció
que gaudiu aprenent, aquest cop amb alguna novetat!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 18 al 22 de maig:

P3 LaSíniaaCasa7

P4 LaSíniaaCasa7

P5 LaSíniaaCasa6

1r LaSíniaaCasa7

2n LaSíniaaCasa7

3r LaSiniaaCasa7

4t LaSíniaaCasa7

5è LaSíniaaCasa7

6è LaSíniaacasa7

LA SINIA A CASA (11-15 MAIG)

Una setmana més us fem arribar nous reptes i propostes amb la intenció
que gaudiu aprenent!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana de l’11 al 15 de maig:

P3 LaSíniaaCasa6

P4 LaSíniaaCasa6

P5 LaSíniaaCasa6

1r LaSíniaaCasa6

2n LaSíniaaCasa6

3r LaSíniaaCasa6

4t LaSiniaaCasa6

5è LaSíniaaCasa5

6è LaSíniaaCasa5

LA SINIA A CASA (4-8 MAIG)

Benvolgudes famílies,

Comencem el mes de maig, aviat farà dos mesos que estem a casa. Esperem que estigueu gaudint dels reptes i propostes que us anem fent arribar cada setmana, aquesta setmana més!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 4 al 8 de maig:

P3 LaSíniaaCasa5

P4 LaSíniaaCasa5

P5 LaSíniaaCasa5

1r LaSíniaaCasa5

2n LaSíniaaCasa5

3r LaSíniaaCasa5

4t LaSíniaaCasa5

5è LaSíniaaCasa5

6è LaSíniaaCasa5

LA SINIA A CASA (27-29 ABRIL)

Benvolgudes famílies,

Comencem una nova setmana a casa, ja en són moltes. Aquesta setmana és de tres dies, dijous i divendres són dies de festa escolar i no hi haurà vídeo trobades. Aprofiteu per gaudir de les estones de sortir al carrer.

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 27 al 29 d’abril:

P3 LaSíniaaCasa4

P4 LaSíniaaCasa4

P5 LaSíniaaCasa4

1r LaSíniaaCasa4

2n LaSíniaaCasa4

3r LaSíniaaCasa4

4t LaSíniaaCasa4

5è LaSíniaaCasa4

6è LaSíniaaCasa4

#lasiniasantjordi

La Sínia a casa continua rodant! Hem preparat una gran sorpresa amb la música dels @ambauka i un repte per tots els nens i nenes de l’ @escolalasinia ! Esperem els vostres poemes! #lasiniasantjordi #unsantjordidiferent

LA SINIA A CASA (20-24 ABRIL)

Benvolgudes famílies,

Comencem una nova setmana que ens prepara una sorpresa per el dia de Sant Jordi! Esteu ben atents i reserveu una estona del dijous. Rebreu un missatge amb un repte ben especial!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 20 al 24 d’abril:

P3 LaSíniaaCasa3

P4 LaSíniaaCasa3