LA SINIA A CASA (25-29 MAIG)

Aquesta setmana veureu que hi ha més novetats al full de propostes. Ja hem començat a pensar en com anirem acomiadant-nos del curs, i dels nois i noies de 6è.

Trobareu una proposta que us convidem a preparar al llarg de la setmana! Les circumstàncies actuals fan que aquest curs no els puguem acomiadar al pavelló com fèiem cada juny.

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 25 al 29 de maig:

P3 LaSíniaaCasa8

P4 LaSíniaaCasa8

P5 LaSíniaaCasa8

1r LaSiniaaCasa8

2n LaSíniaaCasa8

3r LaSiniaaCasa8

4t LaSíniaaCasa8

5è LaSíniaaCasa8

6è LaSíniaaCasa8

LA SINIA A CASA (18-22 MAIG)

Una setmana més us fem arribar nous reptes i propostes amb la intenció
que gaudiu aprenent, aquest cop amb alguna novetat!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 18 al 22 de maig:

P3 LaSíniaaCasa7

P4 LaSíniaaCasa7

P5 LaSíniaaCasa6

1r LaSíniaaCasa7

2n LaSíniaaCasa7

3r LaSiniaaCasa7

4t LaSíniaaCasa7

5è LaSíniaaCasa7

6è LaSíniaacasa7

LA SINIA A CASA (11-15 MAIG)

Una setmana més us fem arribar nous reptes i propostes amb la intenció
que gaudiu aprenent!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana de l’11 al 15 de maig:

P3 LaSíniaaCasa6

P4 LaSíniaaCasa6

P5 LaSíniaaCasa6

1r LaSíniaaCasa6

2n LaSíniaaCasa6

3r LaSíniaaCasa6

4t LaSiniaaCasa6

5è LaSíniaaCasa5

6è LaSíniaaCasa5

LA SINIA A CASA (4-8 MAIG)

Benvolgudes famílies,

Comencem el mes de maig, aviat farà dos mesos que estem a casa. Esperem que estigueu gaudint dels reptes i propostes que us anem fent arribar cada setmana, aquesta setmana més!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 4 al 8 de maig:

P3 LaSíniaaCasa5

P4 LaSíniaaCasa5

P5 LaSíniaaCasa5

1r LaSíniaaCasa5

2n LaSíniaaCasa5

3r LaSíniaaCasa5

4t LaSíniaaCasa5

5è LaSíniaaCasa5

6è LaSíniaaCasa5

LA SINIA A CASA (27-29 ABRIL)

Benvolgudes famílies,

Comencem una nova setmana a casa, ja en són moltes. Aquesta setmana és de tres dies, dijous i divendres són dies de festa escolar i no hi haurà vídeo trobades. Aprofiteu per gaudir de les estones de sortir al carrer.

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 27 al 29 d’abril:

P3 LaSíniaaCasa4

P4 LaSíniaaCasa4

P5 LaSíniaaCasa4

1r LaSíniaaCasa4

2n LaSíniaaCasa4

3r LaSíniaaCasa4

4t LaSíniaaCasa4

5è LaSíniaaCasa4

6è LaSíniaaCasa4

#lasiniasantjordi

La Sínia a casa continua rodant! Hem preparat una gran sorpresa amb la música dels @ambauka i un repte per tots els nens i nenes de l’ @escolalasinia ! Esperem els vostres poemes! #lasiniasantjordi #unsantjordidiferent

LA SINIA A CASA (20-24 ABRIL)

Benvolgudes famílies,

Comencem una nova setmana que ens prepara una sorpresa per el dia de Sant Jordi! Esteu ben atents i reserveu una estona del dijous. Rebreu un missatge amb un repte ben especial!

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 20 al 24 d’abril:

P3 LaSíniaaCasa3

P4 LaSíniaaCasa3

P5 LaSíniaaCasa3

1r LaSíniaaCasa3

2n LaSíniaaCasa3

3r LaSíniaaCasa3

4t LaSíniaaCasa3

5è LaSíniaaCasa3

6è LaSíniaaCasa3

LA SÍNIA A CASA (14-17 ABRIL)

Benvolgudes famílies,

A continuació us adjuntem els fulls de tasques de tots els nivells per a la setmana del 14 al 17 d’abril.

A més, a partir de demà dimecres 15 tindrem l’oportunitat de veure’ns a través de videotrucades. Trobareu les instruccions per apuntar-vos i saber com ho organitzarem als següents fulls de tasques:

P3 JoEmQuedoACasa2

P4 JoEmQuedoACasa2

P5 JoEmQuedoACasa2

1r JoEmQuedoACasa2

2n JoEmQuedoACasa2

3r JoEmQuedoACasa2

4t JoEmQuedoACasa2

5è JoEmQuedoACasa2

6è JoEmQuedoACasa2

Propostes digitals per jugar i aprendre des de casa

Aquests dies hi haurà moltes estones per compartir jocs, lectures i si voleu continguts digitals, aquí trobareu una selecció. Aquest Symbaloo és un escriptori virtual amb activitats interactives, jocs, videoteca i propostes d’apps educatives.
No és una eina fixa sinó que anirà creixent cada dia amb novetats i suggeriments.