Excursió a Hostalric (Cicle Mitjà)

La setmana passada els alumnes de Cicle Mitjà vam anar d’excursió a Hostalric. A l’ arribar, vam fer un vol pel mercat. Després vam caminar tots junts amb la Maribel (la guia) per la vila i vam descobrir la història i les llegendes amagades que té el patrimoni medieval. Vam passejar pel camí de ronda de les muralles, pel bonic portal de Barcelona, vam entrar a la cova del Relliguer i fins i tot, vam pujar a les dues torres principals del poble: l’Aararà i la torre dels Frares. Quines vistes més boniques! Més tard, vam anar a fer uns tallers boníssims de cuina medieval (formatge fregit amb mel i llet d’ametlla) a la Domus Sent Soví que és el centre gastronòmic d’Hostalric. Finalment, vam anar a dinar tots junts i acabar de passar aquest dia tant fantàstic, al parc de davant de la zona esportiva. Com podeu veure, ens ho vam passar súper bé!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *