Festa de fi de curs

Ja hem acabat el curs, i amb ell hem fet una festa per celebrar-ho. Ens ho hem passat molt bé fent una gimcana amb deu proves a superar. Després ens han fet una ruixada amb la mànega d’aigua. A continuació hem acomiadat els nens i nenes de P5, seguidament hem pujat a la classe i hem menjat uns gelats.

Aquí teniu un parell de fotografies per veure com de bé ens ho vam passar.

Per acomiadar-me de tots vosaltres, us deixo aquesta cançó. Espero i desitjo que ens tornem a veure al setembre. Ara toca descansar, gaudir de l’estiu però també treballar una mica, que ens espera a les portes l’últim curs, 6è.

Molt bon estiu i millors vacances!

La vostra tutora Vanessa

Publicat dins de Festes i sortides | Envia un comentari

Portades d’àlbums

Per acabar el curs hem fet les nostres portades de l’àlbum a partir de les nostres fotografies en blanc i negre. Mireu que originals i divertides han quedat!

Fem experiments

Aquest tercer trimestre a medi hem fet experiments. Ens ha agradat molt i hem après moltíssim. Aquí teniu fotografies d’alguns dels experiments que hem fet.

Art damunt la llet

Podem trencar l’aigua

Publicat dins de Medi | Envia un comentari

La carta

A l’escola estem treballant la carta i jo he volgut fer-ne una carta, encara que me la he inventat.

Fogars de la Selva, 14 de juny de 2012

Hola Mar.

Que bé, el divendres s’acaba l’escola! Ha dit la mestra de E.F. que la ajudarem a montar la gimcama del divendres.

Les coses van bé, encara que, des de que us vau anar a Barcelona tot és una mica més avorrit perquè només puc jugar amb la Aida, la Laura i la Paulina perquè ja saps que la Iolanda és molt egoista i les demes nenes juguen a futbol. Tot la resta està igual.

A veure si algún dia podem quedar!!!

Records als teus pares. I un petó.

Marina!!

Oscuridarium

Hi havia una vegada un planeta que es deia Oscuridarium, en el qual hi havia tres nens que sempre es barallaven i no respectaven els seus pares. Un dia els seus pares es van cansar i les tres famílies van pensar un càstig … muntar-los en una nau espacial. Quan els van preparar les maletes van incloure unes sabates petites, una caixa de caramels i un pot de crema. Com eren molt egoistes no van voler compartir i cada un va agafar una maleta diferent i així es van ficar a la nau i van enlairar. Un dia la nau espacial va caure del cel aterrant al jardí d’una mansió. La porta de la nau es va obrir i primer va sortir un ésser de color blau perquè li estrenyien les sabates, després va sortir un de color lila per què s’havia ennuegat amb un caramel i l’últim era de color blanc per què no havia vist el sol mai. Quan van sortir cap a fora feia molt bon dia ,era primavera, feia sol i el jardí era ple de flors i els arbres de fruits. El primer ésser és va treure les sabates i va començar a córrer pel jardí, el segon va caure d’esquena al veure tanta bellesa i escopir el caramel, que tan malament  l’estava fent passar, i per últim però no menys important, el tercer ésser és va menjant els fruits dels arbres mentre li tocava el sol prenia millor color i mirant els tres es van adonar que per primera vegada no es barallaven. Van entrar a una  mansió i hi havia una taula plena de menjar. Els tres van compartir taula i uns jocs molt divertits que també havia, deixant de banda totes les baralles i disgustos que havien tingut  a la nau. Els seus pares els vigilaven des del seu planet, a molt contents i satisfets van decidir viatjar a aquest lloc que els seus fills els havia fet oblidar les seves diferències i reunint-se amb ells es van quedar allà.

FI

D.P.P

Publicat dins de Els nostres textos | Envia un comentari

El meu gos, el meu millor amic

Jo tinc un gos

No molt gran però graciós,

Sempre jugo amb ell

Tot i que ja és una mica vell,

Però sembla un cadell.

És el meu millor amic

I molt contenta estic

Tot i que a vegades no es porta bé

El perdono, jo tinc fe.

C.P

Publicat dins de Els nostres textos | Envia un comentari

Les paraules i el seu significat

Estem treballant les paraules polisèmiques i homònimes, i amb aquest JCLIC podeu repassar i fer exercicis per saber molt més.

Publicat dins de Llengua Catalana | Envia un comentari

Treballem l’ortografia

Aquí tenius dos JCLICS, un sobre les grafies b/v i un altre de la g/j.

Publicat dins de Llengua Catalana | Envia un comentari

Las dos Fridas, de Frida Kahlo

A classe vam veure aquest vídeo, va ser molt interessant, ara el podeu tornar a veure’l.

Edu3.cat

Exposicions del Projecte Frida Kahlo

Els nois i noies de 5è estem treballant la vida i obres de Frida Kahlo. Aquí teniu les exposicions que hem realitzat.