RINXOLS D’OR EN ANGLÈS

Avui dimarts 4 d’abril les aules de 2n A i 2n B hem rebut a les noies de 4t d’ESO de l’Institut de Terres de Ponent. Sota la tutorització de la seva professora  Montse Clotet, les alumnes Laura Fornons, Maria Blanch, Laura Acero i Anamaria Aporcaritei ens han explicat el conte popular de la Rinxols d’Or. Després hem realitzat jocs lingüístics. La sessió ha resultat entretinguda i amena.

Aquesta iniciativa respon al programa Servei Comunitari inclòs en el currículum de la ESO i que consisteix en realitzar voluntariat fent activitats a tercers. En aquest cas activitats en anglès a l’alumnat de primària. Moltes gràcies per la vostra intervenció!