BALLEM!

Aquí us deixem la música per fer el nostre ball, amb el que comencem o acabem el dia.
Si el voleu ballar és ben senzill: només heu de posar les mans a sota les axiles i moure-les com les ales. Després, segueix lliurament el ritme de la música i… A DIVERTIR-SE!

08 Ball dels pollets a la seva closca

OBJECTIUS:
– Gaudir d’una estona lúdica a l’aula.
– Seguir el ritme d’una melodia (ràpid, lent,…)
– Ajudar a desenvolupar la imaginació en l’escenificació.

ORGANITZACIÓ:
Aquesta activitat es realitzarà en gran grup en un espai on puguin moure’s lliurement per a poder dansar i/o desplaçar-se seguint la música.

TEMPORALITZACIÓ:
Tant sols es necessiten uns minuts, els que dura la cançó més una mica més per poder fer l’explicació inicial.

PAPER DELS ALUMNES:
Ells són els protagonistes, ja que són ells mateixos, amb la seva imaginació i ritme, els  que van creant el ball.

AMPLIACIÓ:
Més endavant, quan ja es coneixen més bé la cançó, es pot complicar més el ball, ja sigui marcant un moviment concret en certes parts de la cançó, com també es pot assignar a un dels alumnes que faci de gallina i els altres l’han d’imitar com faríen els pollets amb la seva mare. També es pot representar com surten els pollets de l’ou, això sí, tot seguint el ritme!