NOUS TEMPS – NOVES FORMES D’APRENENTATGE

Sempre que comencem un curs ho fem amb un munt d’expectatives, d’objectius que volem aconseguir.

Aquest projecte recull els meus aprenentatges i experiències durant el curs amb la mirada posada en les noves corrents metodològiques que s’implementen hores d’ara  a l’escola.

Hi ha alguns estudis que afirmen  que  més del 60 % dels nostres alumnes treballaran en professions que encara estan per crear.

Des de l’escola, dons, hem de donar resposta a aquestes expectatives introduint els alumnes  en noves mareres de recerca i comunicació de la informació.

La confecció d’aquest bloc per a mi ha estat força profitosa perquè m’ha fet reflexionar sobre la meva pràctica educativa alhora que m’ha aportat  noves estratègies per millorar i dinamitzar la meva tasca docent com ara la utilització de dispositius mòbils a l’aula o la recerca i aplicació de nous recursos digitals i apps amb l’objectiu de fer servir la tecnologia en el treball quotidià per millorar les activitats i els resultats.

Ha estat segurament l’última part del curs, dedicada a la participació en les xarxes socials i la publicació de documents, l’apartat on potser més he après ja que, fins ara no tenia cap compte de twitter ni havia pujat mai cap vídeo a YouTube. Espero que aquesta experiència em porti a jugar un paper més actiu a les xarxes socials tan a nivell professional com personal.

I, a partir d’ara, comença veritablement el curs, ha arribat el moment de posar tots els aprenentatges en pràctica.