iMovie app nadiva a partir iPad2

És la app que faré servir per editar el meu vídeo ja que, com que pretenc fer un vídeo tutorial no em caldrà fer servir efectes com Time Lapse o Croma que potser utilitzaria amb els alumnes més grans per editar les seves pròpies produccions de manera més creativa (per exemple).
No obstant, aquesta app també ofereix temes, filtres, títols animats o diferents efectes, entre d’altres, la possibilitat de crear bandes sonores i integrar la pròpia veu i, a més a més, permet transferir fàcilment els projectes entre l’iPhone, l’iPad i l’iPod Touch.
A més a més aquesta app em permet treballar i crear el meu vídeo en la mateixa tablet de manera força ràpida. Encara que calgui tenir en compte que, en el cas de fer servir aqueta app en l’ordinador, tindrem més funcionalitats.
Per tant, penso que utilitzant aquest tipus de recurs faré la classe més atractiva i motivadora pels meus alumnes que, dintre de les seves possibilitats, podrien fer servir el vídeo com eina d’autoaprenentatge ja que el podrien aturar i repetir l’explicació d’aquells aspectes on poden trobar possibles dificultats.
En conclusió, m’ha semblat que pel tipus de vídeo que em plantejo editar aquesta es una bona opció fàcil i ràpida.