Instruccions

Inscripció

El període d’inscripció serà del 22 de febrer al 3 de març.

Cada centre podrà inscriure un nombre il·limitat d’equips, de 4 a 6 alumnes cada un. Serà cada professor qui inscriurà els equips, detallant la informació següent:

• Nom i codi del centre.
  • Dades del professorat.
  • Nom de l’equip.
  • Nombre total d’alumnes de l’equip.
  • Nom i cognom dels alumnes integrants de l’equip.

S’ha d’omplir un formulari per cada equip que es vol inscriure al concurs. Feu-ho mitjançant l’enllaç següent:

• Formulari d’inscripció (no actiu)

Informacions per al professorat

Les informacions generals del concurs, així com els problemes d’edicions anteriors, les podeu trobar en aquest mateix bloc.

Els professors de la matèria de cada centre que s’inscriguin al concurs rebran les instruccions concretes i els codis d’accés al concurs via correu electrònic uns dies abans del concurs.

Cada professor s’encarregarà de la coordinació de les proves del seu centre.

Enguany el concurs es realitzarà del dilluns 15 al divendres 26 de març (ambdós inclosos).

El professor de la matèria gestionarà els aspectes següents:

• El nombre de grups que participaran en representació del seu centre.
  • La inscripció dels grups participants.
  • La data i hora de realització de les proves durant el període del concurs. Cal tenir molt present que és un concurs realitzat dins l’horari lectiu i és el professor que destina una hora de la seva matèria a realitzar-lo i, per tant, ell mateix decideix l’horari dintre dels dies destinats al concurs.
  • Ajudar als grups a accedir correctament als problemes i verificar que cada grup utilitza el codi d’usuari i la contrasenya correctes.
  • Donar suport a tots els grups perquè realitzin la tramitació correcta dels resultats dins del temps previst.
  • Vetllar perquè els diferents grups no s’ajudin entre ells en la realització dels problemes.

Accés al concurs

Aquest accés només serà actiu durant el període del concurs.

Per accedir al concurs Physicat cliqueu l’enllaç següent: