Economia (1r Batxillerat)

BISETMANA DEL 02 AL 13 DE NOVEMBRE (8 hores lectives):

Realització de les activitats 2, 3, 4 i 5 del Documental del Tema 2 (Obsolescència Programada), i penjar-les al Drive amb format PDF, al directori “Activitats Tema 02 Documental”.

Llegir pausada i detingudament tot del Tema 2. Us he penjat al Drive al Directori “Materials pels Alumnes” un esquema del tema per ajudar-vos en la seva la comprensió. També teniu penjat el tema al Drive al Directori “Materials pels Alumnes”

Realització de totes les activitats test ABCD del Tema 2 que us he penjat al Drive al Directori “Materials pels Alumnes”, i penjar-les al Drive amb format PDF, al directori “Activitats Tema 02 ABCD”.

Realització de totes les activitats VF del Tema 2 justificant la resposta, que us he penjat al Drive al Directori “Materials pels Alumnes”, i penjar-les al Drive amb format PDF, al directori “Activitats Tema 02 VF”.