Economia de l’Empresa 1 (1r Batxillerat)

BISETMANA DEL 02 AL 13 DE NOVEMBRE (8 hores lectives):

Llegir pausada i detingudament les pàgines 19 i 21 del Tema 3. Us he penjat al Drive una presentació del tema en diapositives, així com un mapa conceptual per ajudar-vos en seva la comprensió. També teniu penjat el tema al Drive al Directori “Materials pels Alumnes”

Corregir totes les activitats del Tema 3 i penjar-les al Drive de la matèria, en format PDF al Directori “Activitats Tema 03”. Les solucions estan penjades al Drive.

Llegir pausada i detingudament tot el Tema 4. Us he penjat al Drive una presentació del tema en diapositives, així com un mapa conceptual per ajudar-vos en seva la comprensió. També teniu penjat el tema al Drive al Directori “Materials pels Alumnes”

Realitzar totes les activitats del Tema 4 i penjar-les al Drive de la matèria al Directori “Activitats Tema 04”, (de moment no cal format PDF fins que les corregim)