Alguns pares i mares i un germà gran de l’escola ens han regalat una versió d’En Fumera ben divertida

El passat divendres dia 30 de novembre un grup de pares i mares de l’escola, acompanyades d’un germà gran, ens va sorprendre i ens va fer passar una estona ben divertida amb la seva versió del clàssic d’en Fumera, un personatge nadalenc de la tradició catalana.

Compartim algunes de les imatges de la tarda.

Moltíssimes gràcies per una tarda que va deixar bocabadats als alumnes de les tres Comunitats i als mestres!!

Ja tenim els nous representants del Sector famílies per al Consell Escolar.

Benvolguda Comunitat Educativa,

Ahir varem celebrar les eleccions del sector famílies al Consell Escolar.

Va ser una jornada interessant, gràcies  als set candidats i candidates que generosament es van presentar per representar el sector de Famílies en el Consell Escolar i a la participació dels 157 membres del sector que van exercir el seu dret a vot. Gràcies a l’Albert,  la Fabiana i l’Humbert per dinamitzar la mesa electoral durant les 8 hores que va estar oberta.

Els representants que el dia 18 de desembre s’incorporaran a la primera sessió del Consell i en formaran part durant un mandat de 4 anys són:
En Xavi Millán Cañamares i la Paz Rodríguez Ortega.
Agraim la col·laboració al llarg dels darrers quatre anys de la Milagros Córdoba i la Sandra Allende. Gràcies per la vostra implicació i participació activa en les decisions i acords presos al si del Consell.

Eleccions al Consell Escolar

Benvolguts/des membres de la Comunitat Escolar,

Durant el mes de novembre celebrem ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR.

Considerem que és important poder tenir la màxima participació possible durant el període electoral.

Compartim amb vosaltres les funcions i composició del nostre Consell Escolar, regulades per les Normes d’organització i Funcionament del Centre:

El consell escolar del centre és l‘òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

Les funcions del consell escolar són:

• Valorar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • Valorar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats sense perjudici de les competències del Claustre del professorat, en relació amb la planificació i organització docent.
  • Valorar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • Valorar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Conèixer les candidatures a la direcció i els projectes de direcció presentats pels candidats.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora, previ acord de la majoria de dos terços.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l’ evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions internes i externes en les quals participi el centre.
  • Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i de l’ equip.
  • Vetllar i donar suport a l’equip directiu per al compliment de la programació anual del centre i del projecte de direcció el qual, en el marc del projecte educatiu del centre, vincula l’acció del conjunt d’òrgans de govern unipersonals i col·legiats.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Compartim amb vosaltres la carta informativa lliurada al sector famílies:

Carta familiesConvocatòria CE_18-19

Us adjuntem el calendari del procés per afavorir la vostra participació al llarg de les eleccions.

ESPEREM PODER COMPTAR AMB LA MÀXIMA PARTICIPACIÓ.

GRÀCIES

Sant Jordi

El passat dia de Sant Jordi tres alumnes de l’escola van participar al Certàmen Literari que organitza l’Ajuntament d’Esparreguera. Van poder assistir a la cerimònia d’entrega de premis, acompanyats de les seves famílies. Allà van gaudir de diverses actuacions, entre les quals el concert de guitarra elèctrica d’un company de l’escola.

Us adjuntem algunes fotos de l’esdeveniment.

Consell d’Infants d’Esparreguera

Aquesta tarda s’ha inaugurat formalment el Consell d’Infants d’Esparreguera.

Han assistit a l’acte els nostres representants, alumnes de 5è i 6è de l’escola que s’han convertit des d’avui en Consellers i Conselleres del Consell d’Infants Municipal.

Neva!

Aquest dimecres ens vam llevar amb una gran sorpresa… Havia nevat! Els alumnes que van poder venir a l’escola (dels Mitjans i dels Grans) vam decidir anar a gaudir de la  neu una estona.

Aquí teniu algunes fotos per comprovar com vam xalar! Feu clic sobre la imatge.

Disfresses

Us passem un vídeo amb algunes de les disfresses dels nostres alumnes per aquest Carnestoltes. Va ser molt divertit pensar-les, fer-les i gaudir-les amb tots vosaltres!