Una tarda fantàstica plena de ciències pels alumnes de 6è

Tal com ja us vam informar en aquest blog, els alumnes de 6è van preparar un taller per presentar-lo a la Fira. Així el dissabte 14 de maig un bon grup d’alumnes de 6è de primària amb el Taller de llum: com ho veus?

I els alumnes de SEP de robòtica que  van sortir a ser divulgadors científics a la 3a Fira de la Ciència i la Tecnologia del Baix Penedès.Ciència i la Tecnologia del Baix Penedès. Una bona  manera de donar a conèixer allò que fem dia a dia a la nostra escola: aula de ciències i SEPs d’ampliació.

Va ser una tarda moguda, amb molta feina, un bon treball d’equip i també molta diversió amb els companys/es i mestres  que van participar-hi . A més de presentar el nostre projecte vam poder conèixer-ne el de 10 escoles més i gran nombre de divulgadors, d’un planetari i de jocs i reptes matemàtics.

Aquest any  ha tingut gran afluència de visitants i amb gran nombre d’experiments i demostracions, d’aquesta forma els participants que passejàvem per la Rambla van ser fer un curs “intensiu” de ciència d’una forma ben lúdica i propera.

En un espai del taller vam acabar fent fotos als més menuts a l’estil Harry Potter, ben bé com si estesin volant.

Una gran experiència pels alumnes i mestres! L’any que ve més i si s’escau millor, tocarà al torn als nostres companys que ara fan 5è i que hem sabut que han tingut ja un bon entrenament d’aquest tipus al RECERKIDS.