Alumnes de 5è participaran al Congrés Recerkids

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica.

La nostra escola ho té com un dels objectius en l’itinerari formatiu dels alumnes i així ho intentem des de P-3 fins a 6è cada 15 dies a l’aula de ciències.   Per aquest motiu ens hem il.lusionat per poder participar al Recerkids, tan en consonància amb la nostra inquietud pel mètode científic i en formar persones intrèpides i despertes, i que a més ho sàpiguen comunicar.

Aquest any hi participarem amb els alumnes de 5è amb els que hem anat seguint totes les pautes i consells per a realitzar una investigació sobre la llum.

En concret els alumnes van triar “Quin camí segueix la llum?”, després d’haver fet: l’observació i  l’experimentació, haver-ne tret resultats i conclusions ja podem passar a la segona fase, que és  la participació en el Congrés que es durà a terme a la URV de Tarragona el dia 14 de maig.

En aquest els alumnes de 5è que han mostrat entusiasme i han pogut corroborar la hipòtesi després de seguir correctament tot el procés d’investigació podran fer la presentació amb una ponència davant dels altres centres elegits i participants i davant de científics que podran fer també  preguntes. A més podrem gaudir de dos tallers amb científics. A la tornada ja us en farem cinc cèntims, ara de moment us deixem amb unes quantes imatges de la primera fase RECERKIDS.

Podeu trobar més informació a: http://www.recerkids.cat/