MOSTRA DE SANT JORDI

Aquest Sant Jordi, seguint la tradició de la Primavera Cultural, hem realitzat una mostra de castells.

Volem agrair la gran participació i bona acollida d’aquesta proposta per part de les famílies. Sempre sorprèn que a partir de materials reciclats s’hagin creat aquests castells medievals tan originals i creatius.

PER L’ABRIL…

Podeu consultar aquest mes d’abril les activitats, novetats i lectures recomanades de la Biblioteca Pública del Vendrell, Terra Baixa.

LA BIBLIOENDEVINALLA DEL 2n TRIMESTRE

Durant aquest segon trimestre els alumnes de l’escola han tornat a participar en l’activitat de les biblioendevinalles. Entre totes les butlletes encertades, els obsequiats han estat:

A continuació us mostrem el moment de l’entrega d’obsequis:

Felicitats i fins el tercer trimestre!

LA PRIMAVERA ARRIBA A L’ESCOLA

Com cada any, des del grup de treball de la Biblioteca, s’organitza el Dia Mundial de la Poesia i l’inici de la primavera.

Els alumnes de 6è reciten poesies per les diferents aules de l’escola i obsequien amb una planta aromàtica. A continuació teniu un recull d’imatges de l’activitat.

RECORDANT EL MESTRE PAU CASALS

Aquest curs en motiu del mes Pau Casals, commemorant la seva mort (22 d’octubre), els nens i nenes de l’escola han treballat la figura del mestre a partir de la seva biografia. Us convidem a poder veure els treballs realitzats que estan exposats a l’entrada principal.

Paral.lelament des de l’escola hem dedicat un espai permanent per commemorar la figura del mestre que dóna nom al nostre centre i que també està situat al hall. L’objectiu d’aquest homenatge a la trajectòria de Pau Casals és transmetre els alumnes la importància dels valors i els fets que va dur a terme al llarg de la seva vida. I especialment destacar la seva rellevància a nivell mundial com a referent i defensor de la pau. Així com vetllar per fer arribar la música a tothom.

LA BIBLIOENDEVINALLA DEL 1r TRIMESTRE

Com cada curs presentem l’activitat de les biblioendevinalles que es realitza des de la Biblioteca de la nostra escola cada trimestre. A continuació us mostrem les biblioendevinalles que s’han presentat el primer trimestre i quins han estat els i les  alumnes premiats de cada nivell (des de P5 fins a 6è).

Gràcies per la vostra participació i ànims a tots i totes per seguir participant!

TORNS DE BIBLIOPATI CURS 2018 – 2019

Aquest curs la biblioteca reprèn l’activitat de bibliopati. A continuació us exposem l’horari:

FINAL DE CURS A LA BIBLIOTECA

CARTELLERA DE JUNY

Aquest tercer trimestre hem acabat amb les biblioendevinalles i tot seguit  us ensenyem els alumnes que per sorteig han rebut un obsequi per encertar-les.

Moltes Felicitats! I als que no us ha tocat us animem a que ho seguiu intentant el curs vinent.

Com a cloenda d’aquest trimestre us facilitem l’enllaç per poder consultar les activitats, novetats i lectures recomanades de la Biblioteca Pública del Vendrell, Terra Baixa.

Que passeu un bon estiu en companyia d’un bon llibre!!!

CARTELLERA D’ABRIL I SANT JORDI

A continuació us ensenyem la mostra de princeses i cavallers que van realitzar els alumnes i famílies de la nostra escola per celebrar la festa  de Sant Jordi. I que encara es poden veure a l’entrada de primària.

CARTELLERA D’ABRIL

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Arriba Sant Jordi i arriba una nova edició del Butlletí de literatura infantil i juvenil El Garbell , amb una tria dels millors llibres feta pel  Seminari de Literatura Infantil i Juvenil de la Biblioteca de Rosa Sensat. Esperem que amb les propostes d’El Garbell 13 gaudiu de la lectura.

CLIQUEU DAMUINT LA IMATGE IA PODREU ACCEDIR-HI