PROJECTE GUANYADOR SOBRE ELS RELLOTGES DE SOL

Quatre alumnes de sisè (Alba, Evelyn, Lucia i Ènia) han resultat guanyadores al prestigiós Schools Student Awards i a l’apartat Mobile History Map amb el seu projecte sobre els rellotges de Sol.

PROJECTE: Els rellotges de sol, un patrimoni per descobrir

Aquí teniu un recull amb els enllaços als mitjans de comunicació:

NOTICIA A RTVEL VENDRELL

BAIX PENEDÈS DIARI

SERVEIS EDUCATIUS

SOCIETAT CATALANA DE GNOMÒNICA

+ FOTOS

TROBADA ROBÒTICA TARRACOBOT

El dia 7 de juny, sis alumnes de 4t van anar a Reus a una jornada sobre Robòtica i van participar al Primer Concurs Tarracobot. Van defensar el projecte Recipicnic: una caixa per transportar els pícnics del menjador d’una forma còmode, econòmica i reutilitzable. Dins del concurs de Robòtica van guanyar el premi a la millor ronda del Robot i van gaudir d’una experiència única.

+ FOTOS

ROBÒTICA A 4T

Aquest tercer trimestre, els alumnes de 4t ja estan practicant amb els robots Lego EV3 Mindstorm i els nous reptes plantejats a partir del tauler i del material del Robotseny. Pujar la rampa, recollida de cubs, transport de bidons, etc … Ho realitzem amb grups cooperatius i ja estem esperant els nous reptes que ens esperen. Aquí podeu veure tots els reptes que treballarem:

Reptes a treballar

Vídeo dels reptes

Generador de Códigos QR Codes

ESTUDI DE L’AIGUA

Un grup de treball de l’ ICE de Ciències de la URV de les Terres de l’Ebre està treballant en un projecte per conèixer el pH de les aigües de Catalunya.  I per fer-ho han demanat col·laboració.

Des de l’Aula de ciències de l’escola ens hi hem afegit perquè vam considerar que era una experiencia foça positiva i ja hem enviat els resultats.

El grup de treball de l’escola ha estat format per l’Alba, l’Aritz, l’Evelyn i el Joan de 6A. Ells van ser els encarregtas de portar mostres d’aigua de diverses zones del Vendrell i fer l’anàlisi a l’aula.