Fase 2: Conèixer

Investigació al voltant dels tres patis: el pati recordat (el de l’infantesa), el pati que tenim (l’actual, el present) i el pati que desitgem (l’ideal, el futur). Genereació d’informació a partir de les següents eines: preguntar, observar, inspirar-se i experimentar.

ALUMNAT: Fitxes d’observació pautades, a través d’uns criteris preestablerts, que l’alumnat voluntari de la comissió de pati registra a les hores de pati i durant 2 setmanes. Aquests registres ens permeten fer una anàlisi concreta i detallada del que succeeix en el pati.

fitxes-dobservacio-del-pati

 

Resultats dels registres realitzats:

Observacions 1 Observacions 2 observacions 3

20170410_205316 20170410_205329 20170410_205347

MESTRES, EX-ALUMNES I PAS: Preguntes als mestres mitjançant una dinàmica participativa al claustre, i entrega de la circular amb preguntes de reflexió sobre el pati a:  ex-alumnes i altres membres de la comunitat educativa (monitores de menjador, conserge i administrativa).

Pensa amb el pati i digues la teva

Resum de les aportacions de mestres, PAS i ex-alumnes

FAMÍLIES: Es passa la circular per escrit o via correu electrònic, i les respostes es recullen en les bústies d’opinió i participació, ubicades en els diferents punts d’entrada i reunió de l’escola.20170310_161547dsc00199

butlleta-opinio-families-pati

Resum de les aportacions de les famílies

 

Fotos aportades per les famílies: