setembre 2025 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « nov. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Comentaris recents
- Marta en “BALLADE”
- Esther en LA RUMBA DE LES CASTANYES
- Vera en LA RUMBA DE LES CASTANYES
- Martina en 2n – Érase una vez
- ???????? en Avís a navegants de 6è
Categories
- 1r (34)
- 2n (27)
- 3r (23)
- 4t (32)
- 5è (43)
- 6è (47)
- ART I MOVIMENT (14)
- AUDIOVISIONS (59)
- CICLE INICIAL (42)
- CICLE MITJÀ (37)
- CICLE SUPERIOR (53)
- CONCERTS (4)
- CULTURA PARTICIPATIVA (19)
- EDUCACIÓ INFANTIL (34)
- ESDEVENIMENTS (27)
- GENERAL (84)
- LABORATORI SONOR (26)
- LES PROPOSTES DELS ALUMNES (1)
- LLENGUATGE AUDIOVISUAL (7)
- LLENGUATGE MUSICAL (13)
- P3 (16)
- P4 (16)
- P5 (21)
- PRÀCTICA INSTRUMENTAL (48)
- PSICOMOTRICITAT (1)
- VEU (32)
Per aprendre jugant...
Blocs de l'escola
1r – ESCALES I CARGOLS!
Publicat dins de 1r, AUDIOVISIONS, LLENGUATGE MUSICAL, VEU
Deixa un comentari
3r – Món Tuareg
A 3r estem aprenent una cançó molt coneguda, Arabit. Aquesta cançó ve ni més ni menys que de Dakar! Trobareu més informació relacionada amb aquest tema al mural del Glogster que us he preparat, espero que puguem acabar d’omplir-ho entre tots i totes 😉
Publicat dins de 3r, AUDIOVISIONS, VEU
2 comentaris
4t – Començant amb la flauta de bec
Benvolguts i benvolgudes alumnes,
penjo a aquest article un mural del Glogster per anar començant a practicar amb la flauta… Si us sap a poc i encara voleu més, recordeu que teniu més material didàctic al nou apartat “ACTIVITATS INTERACTIVES”.
Bon profit!
Publicat dins de 4t, 5è, AUDIOVISIONS, PRÀCTICA INSTRUMENTAL
6 comentaris
3r – Arabit
Què bé que afinen aquests nens i nenes!
Publicat dins de 3r, AUDIOVISIONS, VEU
Deixa un comentari
CONCERTS D’HIVERN
Aquí teniu una mostra d’aquesta setmana intensa i musical que acabem de viure. Ha estat una experiència fantàstica, felicitats artistes!
Gràcies a les famílies i mestres que ens han facilitat els seus enregistraments de vídeo, aprofitem per convidar a tothom que vulgui participar amb els seus “objectius”, a compartir amb nosaltres la seva mirada dels concerts. Els podeu portar a l’escola demà o al gener, en un pendrive, DVD… A veure si aconseguim publicar tots els concerts!
Moltes gràcies i bones festes!
Publicat dins de CULTURA PARTICIPATIVA, ESDEVENIMENTS
Deixa un comentari
De la nit en neix el dia – Assaig
Durant els assajos, anem construint junts estructures rítmiques i melòdiques. Gràcies Anna per ajudar-nos a aprendre!
De la nit en neix el dia-Assaig from Julio Gracia Martínez on Vimeo.
Publicat dins de 5è, PRÀCTICA INSTRUMENTAL
3 comentaris
Fetén Fetén
Us fico un vídeo que m’ha encantat, moltes gràcies a la Maria Rosa Rivera, mestra de la nostra escola, per compartir-ho amb nosaltres!
Bon cap de setmana!
Publicat dins de AUDIOVISIONS
Deixa un comentari
5è – De la nit en neix el dia
Hola nois i noies de 5è!
Aquí teniu la ajudeta que us vaig prometre, perdoneu el retard, aquests dies els mestres anem amb molta feina! Si cliqueu a la foto podreu accedir a la fitxa de la partitura,
5èA ha de fer la partitura FLAUTES 2, i 5èB ha d’interpretar FLAUTES 1.
Amb el vídeo, a més d’escoltar i practicar la cançó, també podreu identificar visualment l’estructura de la mateixa, és a dir, les parts, l’ordre en que sonen veus i instruments… A un esquema de l’estructura de la cançó com aquest que veureu, l’anomenem MUSICOGRAMA. Espero que us agradi practicar la cançó a casa tant com a classe!
De la nit SCORE from Julio Gracia Martínez on Vimeo.
Publicat dins de 5è, ESDEVENIMENTS, GENERAL, PRÀCTICA INSTRUMENTAL
5 comentaris
Tucker
Diu la seva família adoptiva que Tucker practica 3 o 4 cops al dia… Sorprenen!
Bon cap de setmana!
Publicat dins de AUDIOVISIONS
Deixa un comentari
Un Blues: tutorial i pista d’acompanyament
Nois i noies de 5è!
Avui els vostres esforços amb la flauta es veuran acompanyats per un videotutorial que us pot ajudar a treballar millor la cançó, i també per un “karaoke” amb el que es pot tocar i cantar a sobre.
Sobre el vídeo: recordeu que el que és més complicat d’aquesta cançó no són precisament les notes, sinó els silencis!
Sobre el “karaoke”: l’estructura d’aquesta pista d’àudio té 5 rodes de blues repartides de la següent manera:
Roda per flauta/Roda per veu/2 rodes per improvisar/Una roda per veu i final.
He intentat fer-vos senyals sonores i fills de bateria per ajudar-vos amb aquesta estructura, estigueu atents! I a passar-ho bé improvisant!
Publicat dins de 5è, PRÀCTICA INSTRUMENTAL
5 comentaris