COMPARTINT, A LA II JORNADA EDUCATIVA JOAN BROSSA, EL QUE TREBALLEM A L’ESCOLA

Gràcies a la Fundació Joan Brossa, el passat 4 de Juliol, i en el marc de la “II Jornada Educativa Joan Brossa”, hem presentat el projecte “Somnis i drets” que aquest curs 2015/16 hem dut a terme amb els alumnes de 6è de primària de l’escola Collaso i Gil. L’objectiu final ha estat crear un poema musicat a ritme de rap. Aquí teniu el producte final: videoclip.

Que et donin la possiblitat de compartir i mostrar allò que els alumnes han fet i après sempre és un luxe. Quan treballem en xarxa tot compartint experiències, projectes…ens enriquim i sobretot obrim la possiblitat d’enriqui el nostre alumnat.

Ha estat una Jornada molt enriquidora, on s’han presentat propostes molt diverses i molt interessants totes.

xerrada