EXPLIQUEU-NOS EL CAP DE SETMANA!!

PARES I MARES PER AJUDAR-NOS QUE ELS VOSTRES FILLS ENS EXPLIQUIN AQUEST CAP DE SETMANA US DEMANEM QUE ANOTEU QUÈ HEU FET AQUESTS DIES.

FEU-HO EN AQUÍ MATEIX, CLICANT A LA OPCIÓ COMENTARIS. NO OBLIDEU POSAR EL NOM DEL VOSTRE FILL/FILLA!!! GRÀCIES

JA VEUREU LA SORPRESA QUE TINDRAN EN VEURE-HO!!!

Atentament,

Les mestres de p3

Accions

Informacions

Cap resposta

22 respostes a “EXPLIQUEU-NOS EL CAP DE SETMANA!!”

29 10 2011
Sergi González (12:13:43) :

Hola Nens i nenes de la classe dels aneguets.

Aquests dies hem celebrat el sant del meu pare, en Marcel i de la meva germana Laura. La meva mare també ha fet anys. Així que vam fer un gran dinar amb tota la meva família: la meva tieta Nuri, el tiu Joan, el meu cosí Marc. Els meus avis Joan, Pietat i Fany i els meus tius avis, la Nelly i en Narcís que també celebrava el seu sant. Hem fet una gran barbacoa i ens ho hem passat molt bé. També volem anar al circ i a veure algun espectacle de Fires. I si fa bo anirem a passejar pel bosc amb els nostres gossos: en tro i en Pito.

31 10 2011
Abril Morente i Triadó (22:00:08) :

Hola!! Aquets dies he anat a les festes de Sant Narcis de Girona. Divendres vaig anar amb L’avi Ramon i l’àvia Consol a veure els gegants.
El Dissabte vaig anar a les fires amb els avis, i a la tarda vam anar amb els meus pares ,el tiet Joan i la cosineta Júlia al Circ. QUE DIVERETIT!!!!

Eudald Cortés Puigmulé (10:16:57) :

Hola nens i nenes de P3.

Aquest cap de setmana vam anar a les fires de Girona. El dissabte hi vaig anar amb el papa, la mama i l’Aina. El diumenge vam fer dinar de festa major a ca la iaia Amelia i després vam anar al certamen i a fires una altre vegada. Pescar ànecs és el que més m’agradat de les fires.

Laia Fotbona Bartra (11:04:58) :

Hola nens i nenes de P3!
Aquest cap de setmana llarg hem fet moltes coses: dissabte vam fer un dinar amb els companys de feina del papa i vam jugar molt amb en Marc, l´Alba, la Xènia, l´Aleix i la Laia. Diumenge vam anar a dinar a casa els avis a Arbúcies. I ahir dilluns vam anar a fires a pescar ànecs i vaig pujar al tren de la bruixa!!!

Oriol Nin Farrerós (15:52:58) :

Hola a tots i totes!!!!
Aquest cap de setmana hem fet moltes coses. Dissabte amb els papes vam anar a dinar amb els avis Lluís i Rosa i la tia Anna. El diumenge vam anar a Girona a veure els castellers i ens va agradar molt!!! També vam anar a veure les paradetes, les castanyeres i vam veure com ballaven sardanes.
El dilluns vam anar a una casa enmig del bosc a fer una sardinada amb uns amics dels papes. Vaig treballar molt posant les sardines a la brasa, fent castanyes i anant al bosc a buscar aglans i pallofes de les castanyes per portar a la classe. Vaig acabar molt cansat però m’ho vaig passar molt i molt bé. El dimarts hem descansat una mica que ja tocava.

Jana Lloveras Palmada (17:34:41) :

Hola nens i nenes de P3!
Aquest cap de setmana hem fet un munt de coses! El divendres a la tarda vam anar a la castanyada de la Llar d’Infants Taps amb la meva germana Mariona. El dissabte vam anar a dinar amb l’avi Quim i l’avia Maria que ens tenien preparades unes magranes per portar a l’escola. A la tarda vam anar a les Fires de Girona, vaig pujar a les atraccions, però la que més em va agradar van ser els toros! El diumenge vam tornar a Girona a passejar i veure les paradetes, les castanyeres, … . El dimarts també hem anat a Girona, aquest cop a veure titelles de’n Pinotxo que han estat molt divertides i a la tarda farem un pastís de xocolota a casa.

Joana Bagudanch Pla (17:47:38) :

Hola P3!!!
El dissabte varem fer un dinar per celebrar el meu aniversari i el de la Neus que ha fet 1 any! Varen venir tots els avis i els tius. El diumenge vam anar amb la bici nova però encara estic aprenent a anar-hi. Dilluns varem anar al certamen i també a fires, vaig pujar als toros amb el papa i als “cavallitus” amb la Neus, li va agradar moooolt igual que a mi, vam coincidir al mateix lloc per dinar amb en Martí Cullell :). El dimarts hem anat a mirar les paradetes de pintors (hi havia moltíssima gent) i hem tornat a fires. Ara anirem a fer un passeig amb la bici i prepararem el xandall per demà que toca psico.

Naia Avendaño Gonzalez (20:27:48) :

Hola nens i nenes de P3!
Aquest cap de setmana tant llarg he fet un munt de coses amb els pares… Dissabte vaig anar a la piscina de St. Feliu i a Banyoles a un parc infantil on em varen pintar la cara d’en Bob esponja! Diumenge varem anar a mercat i cap a casa a veure la formula 1 amb el pare! Dilluns varem anar a fires i vaig pujar a moltes cosetes pero el que mes em va agradar varen ser els toros i pesacar ànecs ( perque donen un regalet)… i Dimarts vaig anar al parc a jugar amb la cosina Marina i a dinar fora ja que al ser festa els pares no tenien ganes de cuinar… uf!… amb tantes emocions estic cansada, pero amb ganes de tornar a l’escola per jugar amb tots vosaltres!!!

Pau Bernatallada Carbo (21:42:50) :

Hola amics de P3!
Jo també he anat a les fires de sant Narcis, el dissabte varem anar a passejar per Girona amb el meus amics Adria, Roger i la meva germaneta Laia. El diumenge varem anar a dinar a casa dels avis i també hi havia els tius, i el vespre varem torrar castanyes. El dilluns el mati ens varem quedar a jugar a casa i a la tarda varem anar a les fires a pescar anecs, me tard varem anar a veure els castellers xoriguers que m’agraden molt i avui hem anat

M.ANGELS (22:30:49) :

Hola aneguets i pollets de P3, pares i mares,
Sóc la senyoreta M. Angels Aymerich i també m’agradaria explicar-vos que vaig fer aquest cap de setmana. Vaig anar a fires a passejar per les parades de quadres, de menjars, de coses antigues… i també vaig anar a les atraccions. Vaig pujar a la Nòria i no sabeu quina por està allà dalt. Això sí, es veia tot genial!!!

Daniel Camprubi Pi (22:34:48) :

Hola amiguets !!!
El dissabte vaig anar a fires amb l’avi Narcís, la iaia Anna i els papes, també vam visitar la fira de mostres on vaig quedar enamorat dels gossets.
El diumenge amb els cosinets de Girona, l´àvia Ma Angels, el tiet Francesc i els papes vam anar al circ, i ens va agradar molt.
Ahir a la tarda amb la mama i un amiguet vam fer panellets, que per cert ens han sorit molt bons !!
Avui he anat a Platja d’Aro a celebrar el Sant de l’avi i la tarda visitat un parc de bombers.ç
Petonets per tots i totes

Saray Yebra Moreno (22:45:19) :

Hola amics de la classe dels pollets.

Aquets dias hem gaudit molt de poder estar junts, sense que el papa traballes.Hem fet moltes coses;Dissabte vam ser a platja d’aro vam estar passejant,mirant paradas i despres vam anar al Ivan a berenar,i despres al parc infantil on vaig jugar amb las pilotas i el vaixell pirata!!!
Diumenge vam ser al mercat de tordera,alla vaig veure pollets,gatets,gallines y la yaya em volia comprar un pollet pero no em fan gaire gracia.Dilluns vam dinar a casa de la yaya i vaig estar jugan amb les meves cosinetas la Tania i la Aitana,despres vam anar a Girona amb el papa i la mama i per la nit hem vaig quedar a domir a casa del avis.Avui dimarts hem anat al burguer per que m’he portat molt be i m’han regalat el calamardo de bob esponja,per la tarda hem vist a la besavia i hem marxat cap a casa.A casa hem estat pintan i fent caretes de hallowen i collarets de macarrons i ens ho em pasat molt i molt be!!!!!!!fins dema.

Guillem Carbó Teixidor (22:55:05) :

Hola a tots!
Aquesta hora ja hauria d’estar dormint però tantes festes m’han alterat els hàbits. Aquests dies hem anat a fires de Girona.Vaig pujar als toros i vaig saltar als llits elàstics amb la meva germana Laia. També vam anar al circ i vam menjar castanyes.Un dia també vam anar a voltar per Platja d’Aro i a la piscina de Cassà.
Au,bona nit!

eudald nuñez (23:23:17) :

Hola bones!aprofitan el bon temps em fet una escapada cap a la platja de léscala .hem fet la castanyada a la platja,i disfrutat del parc que tenim el davant de casa per jugar el pimpom.Hem anat a veure la iaia dolors que te un gosset nou ,la xispa i el besavi lluis tambe a la iaia engracia.ens hem divertit molt els papes i el germa. Bona nit .

Isaac Vilahur Deligencia (23:43:30) :

Hola a Tots,
Dissabte vàrem fer una barbacoa a L’arcada i he jugat molt amb l’Alex i L’arnau.Diumenge vàrem celebrar el cumple del meu Avi. tè 86 anys, he jugat molt amb els cosins( Noa, Iria, Iker, Jan)Dilluns vàren venir uns amics filipinos a casa a dinar, he jugat amb la Jasmine i l’Hector.Desprès varem anar al bosc a mirar si hi han bolets i a buscar pinyes.Dimarts, dinar de familia amb arroçada.Hem jugat molt i hem anat a descobrir al “Jefe de la tribu del silenci” un indi que hi ha al bosc. A la nit m’he banyat amb un “xampú magic”.

Miquel (09:37:41) :

Hola amics
El divendres vaig anar a sopar i dormir a casa dels avis. El dissabte varem anar a celebrar l’aniversari besàvia i vaig jugar molt amb la berta-bi. El diumenge varem anar a a veure castells a Girona i despres vaig anar a jugar en un parc. El dilluns vàrem anar a Fires de Girona i vaig pujar a diferents atraccions( les que més em van agradar va ser la que hi havia una picina de boles, tobogan i el de la granota que salta salta. A les fires hem vaig trobar la Laia, la Naia i en Jan. El dimarts vàrem anar a casa de la Núria (la padrina) i varem mirar i jugar amb les gallines i varem arrencar unes quantes pastanages i a la tarda varem anar una estona amb bici.
Això es tot
A10

Miquel (09:39:09) :

Miquel : es de la Maria Godó classe dels pollets, disculpeu no he pensat amb el nom

Anònim (10:02:53) :

HOLA POLLETS I ANEGUETS SOC LA SENYORETA MARIANGELS MACHIO JO TAMBÈ HE FET MOLTES COSES HE VIATJAT FINS A LA RIOJA ,HE FET MOLTS KILOMETRES EN COTXE I HE VIST MOLTS PAISATGES DE TARDOR QUE JA VEUREU EN FOTOS

Martí Cullell Molina (10:56:01) :

Bon dia a tots!!
Nosaltres hem anat uns dies a Camprodon amb l’àvia i els tiets i la neboda i també hem anat a fires de Sant Narcís amb uns amics de Sant Hilari!!. Ha sigut un cap de setmana llarg ben complert!. Bona setmana a tothom!

3 11 2011
Àlex López (00:00:31) :

Hola infants de P3!!
Nosaltres al diumenge varem anar al circ Raluy amb un amiguet i els seus pares: a l’Àlex li va agradar molt tots els pallassos. Al dimarts varem tornar a fires amb els cosinets, els tius i els avis. Vam disfrutar entre atraccions, paradetes i familia.
Salutacions

10 11 2011
Maxym Yurkiv (23:14:16) :

El dissabte passat vaig anar a les fires de Girona amb els meus pares i amb la meva germaneta gran.Vaig pujar a un tren d’en Mickey Mouse i hem van donar un globus molt bonic.El diumenge vaig passar la tarda amb els meus pares i la meva germeneta,entre tots 4 estavem pintant coses amb dits,etc…

13 11 2011
laia fontbona (19:44:33) :

Aquest cap de setmana hem fet moltes coses:dissabte vam anar a Arbucies a celebrar l’aniversari de la iaia Julia i del meu cosi Aitor amb tots els tiets i tietes i cosins.Vaig menjar mooolt pastis de xocolata!! Diumenge per la tarda vam anar a Girona a acomiadar-nos de les fires; vaig pujar a un munt d’atraccions

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>