Intercanvi Barberà del Vallès – L’Ametlla de Mar

Aquest any el Conjunt Instrumental Mig, ha organitzat un intercanvi amb el Conjunt Instrumental de Vent l’Escola Municipal de Música de Barberà del Vallès.

El cap de setmana del 2 i 3 d’abril els alumnes de la nostra escola van visitar la localitat de Barberà del Vallès.

Vam arribar i vam fer el primer contacte amb els nous amics, junts vam visitar l’esglèsia de la Romànica i vam fer un dinaret-picnic a una zona lúdica.

Després vam tornar a l’escola i vam fer els assajos pertinents.

A la tarda-nit vam despedir-nos i cada alumne va marxar a casa dels seus companys.

El diumenge vam aixecar-nos i esmorzar bé per preparar el concert a l’auditori, a les 12.30h vam començar.

La veritat és que va ser un vertader èxit.

Ara només ens queda esperar-los amb les mateixes ganes que ells ens van rebre. Vindran el 7 i 8 d’abril.

Dissabte 7 de maig de 2011

(10.30h) Arribada a l’Ametlla de Mar.

Recepció dels alumnes a l’aula d’assaig (Escola sant Jordi davant Caserna de la Guàrdia Civil – Avinguda de l’Ensenyament, s/n).

Visita guiada pel poble.

(14.00h) Dinar a les cases dels alumnes.

(17.00h) Assaig.

(19.00h) Berenar i temps lliure.

(19.45h) Assaig Conjunt.

(21.00h) Sopar a casa dels alumnes.

Diumenge 8 de maig de 2011

(10.30h) Assaig al local del concert – SCER.

(12.30h) Concert.

(14.00h) Dinar de germanor al menjador de l’IES, a càrrec de les famílies dels alumnes.

(16.30h) Sortida cap a Barberà del Vallès.