Memòria del Curs 2010/2011

Diada de Catalunya

El dia 11 de setembre, en motiu de la Diada de Catalunya el Conjunt Instrumental Avançat va participar en la celebració dels actes organitzats per l’ajuntament de l’Ametlla de Mar.

Santa Cecília 2010

En motiu de la celebració de la setmana de Santa Cecília es van fer diferents audicions instrumentals, on els alumnes van poder demostrar tot allò que havien aprés fins el moment. Entre elles una al CEIP Sant Jordi amb el conjunt instrumental infantil, dirigit per Carles Lorente, des de l’aula de llenguatge es va muntar un conte que va sevir de fil conductor, es titulava: “Millor junts que separats”.

L’altra es va fer a la Llar d’Infants Xerinola en la què van participar les professores de llenguatge i la col·laboració de Juanjo Villarroya a la Flauta i l’Anna Vizcarro a l’acordió.  El conte que van muntar per a l’ocasió va ser:  “De quan els instruments parlaven”.

La recollida de músics es va fer el divendres 10/12/2010 a  la tarda. Aquest any va entrar a la Banda Pepito Marsal, al Bombardí, i també vam passar a recollir a la Salomé París que canviava d’instrument, de la percussió a l’oboè.

Encesa de les llums de Nadal

La tarda del 3 de desembre, el Conjunt Instrumental Avançat va participar en la tradicional encesa de llums de Nadal del poble.

Activitats del CI Avançat Pont de la Constitució

Durant el pont de la constitució els alumnes del Conjunt Instrumental Avançat van realitzar una sèrie d’activitat i assajos per la mateixa localitat.

Concert de Sta. Cecília 2011  del Conjunt Instrumental Avançat

Amb una mica de retard vam poder gaudir aquest any del concert de Sta. Cecília del  nostre conjunt, dirigit per Rubén Chordà, el dia 11 de desembre.

Cantant Nadales

El passat dia 23 de desembre vàrem fer la cercavila de nadales pels carrers de la nostra població amb els alumnes de llenguatge.

Tot seguit vam gaudir d’una recomfortant xocolata calenta al Ciberc@fè.

Candelera 2011

Com cada any el Conjunt Instrumental Avançat va col·laborar amb l’organització de les Festes Majors realitzant les següents actuacions:

Diumenge 30/01/2011 a les 11.30h. Concert del Conjunt Instrumental Avançat de l’EMMA. Festes de la Candelera.

Dimarts 01/02/2011 a les 19.15h. Concentració a la Casa de la Vila per acompanyar a les autoritats, damisel·les, etc. al Pregó de

A les 22.30h Cercavila pels cafès i bars de la població.

Dimecres 02/02/2011 a les 11.00h. Concentració a la Casa de la Vila i recorregut pel poble fins a l’església en motiu de l’Ofrena Floral. Al sortir de l’església cercavila fins l’hotel Bon Repós.

A les 19.00h. Processó Mare de Déu de la Candelera.

Diumenge 06/02/2011 a les 20.00h. Concentració davant de la Casa de la Vila i cercavila fins la plaça Joan Miró per finalitzar les Festes Majors amb els focs d’artifici.

Des del dia 01/02/2010 fins al dia 06/02/2010, ambdós inclosos, l’EMMA va romandre tancada.