Arxiu diari: 17 maig 2017

L’intercanvi s’acaba!!

Avui dissabte  a les 8 del matí, desprès d’una setmana intensa fem la tornada cap al Pallars!!! Estem cansats però contents i satisfets i ens emportem bones sensacions i molts records d’ activitats, visites, excursions, sopars en família, dinars a … Continua llegint

Publicat dins de aportacions | Deixa un comentari

Som notícia a Brive!!

Encara estem de viatge i ja som notícia a Brive.Aquí us deixem la noícia que va sortir publicada el dijous al diari “La Montagne” de Brive:

Publicat dins de informació | Deixa un comentari

Divendres: una excursió per recordar!!

El divendres ens vam llevar amb sol i núvols i tot pintava que el dia sortiria rodó! I així va ser  😆  😉 L’excursió a Travassac ha estat espectacular. Els paisatges de la cantera de pissarra ens han sorprès a … Continua llegint

Publicat dins de visites | Deixa un comentari

Dijous vespre compartim soparet amb algunes famílies!!!

Dijous vespre compartim soparet amb algunes famílies!!! Vam anar a un Buffet Oriental i vam poder intercanviar impressions amb algunes famílies!!! Aquí us deixem algunes fotos de la vetllada!!  🙂 😛 😆

Publicat dins de celebracions | Deixa un comentari

Dijous: Sarlat, Un poblet amb encant!!!

Malgrat la pluja que ens va acompanyar tot el dia,  la visita a Sarlas va ser especial.!! Un poble molt cuidat on han restaurat carrers i carrerons perquè els visitants no es quedin indiferents.La visita guiada va està molt encertada … Continua llegint