JA TORNEM A SER AQUÍ !!!

BENVINGUTS I BENVINGUDES A UN NOU CURS PLE DE NOVES LECTURES I AVENTURES LITERÀRIES.

PER COMENÇAR VOLEM FER REFERÈNCIA A UN DOCUMENT: “BIBLIOTECA ESCOLAR COM A EINA D’INCLUSIÓ” QUE VA PUBLICAR EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ  A PRINCIPIS DE JULIOL I QUE ENS FA MOLTA IL·LUSIÓ COMPARTIR AMB TOTS VOSALTRES PERQUÈ FA REFERÈNCIA ALGUNA DE LES PRÀCTIQUES QUE PORTEM A TERME DES DE L’ESCOLA I LA MEDIATECA.

A LA IMATGE TROBAREU LA INFOGRAFIA DEL DOCUMENT. SI VOLEU LLEGIR-LO SENCER CLIQUEU DAMUNT DEL TÍTOL.

This entry was posted in 8- General on by .