DIA INTERNACIONAL DE LA LECTURA EN VEU ALTA

AVUI, DIA  16 DE FEBRER, ES CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DE LA LECTURA EN VEU ALTA. APROFITEM L’AVINENTESSA PER FER SABER QUE DOS ALUMNES DE L’ESCOLA PARTICIPARAN A LA CATEGORIA DE CORSARIS DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA D’AQUEST CURS.

AQUESTS DIES S’ESTAN PREPARANT PER TAL DE PODER PRESENTAR LA SEVA LECTURA EN VEU ALTA EL PROPER DIA 19 DE MARÇ.

VOLEM DESITJAR-LOS MOLTA SORT!

PER SABER-NE MÉS CLICA A LA IMATGE.

A MÉS A MÉS…

LES BIBLIOTEQUES DEL MARESME HAN DECIDIT FER UN PROJECTE ON DONEN VEU A LA LECTURA EN VEU ALTA.

ESPEREM QUE US AGRADI!

This entry was posted in 8- General and tagged , , on by .