FINS AVIAT QUINO

EL FAMÓS DIBUIXANT DE TIRES CÒMIQUES JOAQUÍN SALVADOR LAVADO TEJÓN, MÉS CONEGUT COM A QUINO ENS HA DEIXAT ALS 88 ANYS.

QUINO VA SER EL “PARE” D’UNA NENA MOLT FAMOSA AL MÓN SENCER: MAFALDA.

QUINO VA DIBUIXAR-LA DURANT 10 ANYS. AMB EL SEU HUMOR CRITICAVA ELS PROBLEMES DE LA SOCIETAT. LES COSES QUE DIU A LES SEVES VINYETES SÓN TAN SORPRENENTS QUE ÉS FAMOSA EN EL MÓN SENCER. MAFALDA VA SER TARDUÏDA A MÉS DE 20 IDIOMES.

AUTORS: SIJU, JOSÉ MIGUEL i LUÍS

This entry was posted in 8- General and tagged , , on by .