LIBERISLIBER

NO SAPS QUÈ FER AQUEST CAP DE SETMANA? DONCS DES DE LA MEDIATECA ET DONEM UNA BONA PROPOSTA: LA FIRA DEL LLIBRE DE BESALÚ ES DURÀ A TERME AQUEST CAP DE SETMANA 3 I 4 D’OCTUBRE.

L’ORGANITZACIÓ HA TINGUT EN COMPTE TOTES LES MESURES PER PODER FER UNA FIRA SEGURA DES DEL PUNT DE VISTA SANITARI.

HI TROBARÀS 65 EDITORIALS AMB MOLTES NOVETATS, DIFERENTS ACTIVITATS ENTORN DE LA LECTURA I UN PARELL DE CONCURSOS EN ELS QUE POTS GUANYAR UN LOT DE LLIBRES DE TOTS ELS GUANYADORS DELS PREMIS LIBERISLIBER DE L’EDICIÓ 2019.

This entry was posted in 5- MESTRES, 6- FAMÍLIES and tagged , on by .