FEM DE DOBLADORS!

AQUEST CURS ESTEM TREBALLANT EL CINEMA, ÉS PER AQUEST MOTIU QUE VA VENIR EN QUIM A EXPLICAR-NOS COM TREBALLEN ELS DOBLADORS I LES DOBLADORES DE CINEMA. DESPRÉS VAM POSAR VEU ALS PERSONATGES DE UNA DE LES PEL·LÍCULES DE HARRY POTTER.

AQUÍ US DEIXEM ALGUNES IMATGES DEL TALLER ORGANITZAT DES DE LA MEDIATECA.

JA PODEU VEURE ELS VÍDEOS QUE VAM FER! ESPEREM QUE ELS DISFRUTEU!!!!

Mira qui parla! al CEE Les Aigües (Grup 1) from El Bombeto on Vimeo.

Mira qui parla! al CEE Les Aigües (Grup 2) from El Bombeto on Vimeo.

This entry was posted in 8- General and tagged on by .