CONEIXES ELS FINALISTES?

AQUEST ANY PARTICIPEM DE NOU AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA EN LA CATEGORIA DE TROPA DE CORSARIS. EL PASSAT DIA 3 DE DESEMBRE VAM CELEBRAR ELS VUITENS DE FINAL  A L’ESCOLA A LA SALA D’ACTES.

DEU PARTICIPANTS VAN LLEGIR DAVANT DEL JURAT. VA SER UNA DESICIÓ MOLT DIFÍCIL JA QUE EL NIVELL D’AQUEST ANY ERA MOLT ALT I IGUALAT, TANT QUE FINALMENT VA HAVER UN EMPAT I VAN SORTIR SELECCIONATS TRES FINALISTES I DOS SUPLENTS.

FELICITATS A TOTS I A TOTES PEL VOSTRE ESFORÇ!

US CONVIDEM A VEURE LES FOTOGRAFIES DEL QUE VA PASSAR, NO US HO PERDEU!

This entry was posted in 3-ETAPA SECUNDÀRIA, 4-ETAPA POST-OBLIGATÒRIA, 5- MESTRES, 6- FAMÍLIES and tagged , on by .