EL CERTAMEN DE LECTURA JA ESTÀ EN MARXA!

EL XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA JA HA DONAT EL TRET DE SORTIDA A LES ESCOLES.

NOSALTRES ESTEM PREPARANT ELS VUITENS DE FINAL. HI HA 10 PARTICIPANTS QUE OPTEN A PASSAR ALS QUARTS DE FINAL AMB ALTRES ESCOLES DE MATARÓ EN LA CATEGORIA TROPA DE CORSARIS.

EL LLIBRE QUE S’HA PROPOSAT ÉS: “LES PERES FAN LA FLOR BLANCA” DE GERBRAND BAKKER. ES TRACTA D’UN LLIBRE QUE TRANSMET LES EMOCIONS I ELS SENTIMENTS MOLT FÀCILMENT I QUE TÉ ALGUNES SORPRESES AL FINAL.

TE’L PERDRÀS?

This entry was posted in 8- General and tagged , on by .