LA BIBLIOTECA D’AULA, QUATRE CONSELLS PER ORGANITZAR-LA

ARA QUE ESTEM A PRINCIPI DE CURS PODER US HEU PLANTEJAT TENIR UN ESPAI AMB LLIBRES, REVISTES, ETC… A LA CLASSE. LA FAMOSA BIBLIOTECA D’AULA.

EN AQUEST ARTICLE VULL FER-VOS UN RECULL DE CONSELLS PER A PODER-LA ORGANITZAR:

• POSEU-LA EN UN LLOC VISIBLE, IDENTIFICABLE I QUE SIGUI ATRACTIVA.
  • DISPOSEU D’UNA ESTONA EN EL VOSTRE HORARI PER FER-LA SERVIR AMB L’ALUMNAT.
  • TINGUEU LLIBRES AMB DIFERENTS GRAUS DE DIFICULTAT, TEMÀTIQUES I GÈNERES.
  • COMBINEM ELS LLIBRES DE FICCIÓ I ELS DE CONEIXEMENT.
  • DEIXEM QUE L’ALUMNAT PUGUI PARTICIPAR EN L’ELECCIÓ.
  • DISPOSEU D’UNA CARTELLERA ON ES PUGUI FER RECOMANACIONS, ESCRIURE TEXTOS O FER DIBUIXOS DE LES LECTURES QUE HAN FET O ESTABLIR UN RÀNQUING, ETC…

AQUESTA INFORMACIÓ ESTÀ EXTRETA DE             ba

This entry was posted in 5- MESTRES and tagged , on by .