LA BIBLIOTECA D’AULA, QUATRE CONSELLS PER ORGANITZAR-LA

ARA QUE ESTEM A PRINCIPI DE CURS PODER US HEU PLANTEJAT TENIR UN ESPAI AMB LLIBRES, REVISTES, ETC… A LA CLASSE. LA FAMOSA BIBLIOTECA D’AULA.

EN AQUEST ARTICLE VULL FER-VOS UN RECULL DE CONSELLS PER A PODER-LA ORGANITZAR:

  • POSEU-LA EN UN LLOC VISIBLE, IDENTIFICABLE I QUE SIGUI ATRACTIVA.
  • DISPOSEU D’UNA ESTONA EN EL VOSTRE HORARI PER FER-LA SERVIR AMB L’ALUMNAT.
  • TINGUEU LLIBRES AMB DIFERENTS GRAUS DE DIFICULTAT, TEMÀTIQUES I GÈNERES.
  • COMBINEM ELS LLIBRES DE FICCIÓ I ELS DE CONEIXEMENT.
  • DEIXEM QUE L’ALUMNAT PUGUI PARTICIPAR EN L’ELECCIÓ.
  • DISPOSEU D’UNA CARTELLERA ON ES PUGUI FER RECOMANACIONS, ESCRIURE TEXTOS O FER DIBUIXOS DE LES LECTURES QUE HAN FET O ESTABLIR UN RÀNQUING, ETC…

AQUESTA INFORMACIÓ ESTÀ EXTRETA DE             ba

 

This entry was posted in 5- MESTRES and tagged , on by .
CEE LES AIGÜES

About CEE LES AIGÜES

Som una escola d'Educació especial situada a Mataró. El nostre Centre atèn alumnes amb necessitats educatives especials, alguns dels quals presenten greus problemes de comunicació oral que fa necessari treballar sistemes alternatius i/o augmentatius de la comunicació, com són el llenguatge de signes manuals que utilitzen les persones sordes, i altres sistemes pictogràfics (S.P.C.). Gràcies a aquests sistemes el nostre alumnat pot demanar, explicar, preguntar i expressar les seves necessitats, els seus sentiments..., en definitiva, comunicar-se i desenvolupar-se.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *