SORTIDA DE LA TARDOR DELS ALUMNES DE CICLE INICIAL

El passat dia 26 d’octubre els alumnes de cicle inicial del Col·legi Mare de déu de la serra de Montblanc van fer la sortida de la tardor.

Es van desplaçar fins a Prades, per tal d’observar de ben aprop els castanyers, veure com surten les castanyes de les seves càpsules espinoses i els canvis soferts pel bosc en aquesta època de l’any.

En arribar a Prades els esperaven els monitors de la casa de colònies, van esmorzar i seguidament van fer la primera activitat del dia: panellets! Amb les mans ben netes es van posar a fer la massa, a donar-los la forma desitjada i finalment recobrir-los de coco,  pinyons, ametlla… Un cop fets, s’havien de portar al forn i mentrestant era el moment d’endinsar-se al bosc i de buscar tot allò relacionat amb la tardor, però sobretot càpsules espinoses i castanyes.

En arribar a la casa van poder veure com es torraven les castanyes que havien recollit, en van poder menjar i prendre’n cap a casa. Així doncs, els nens i les nenes van gaudir molt de les activitats i d’un magnífic dia de tardor.