TROBADA TENNIS TAULA

El passat dimarts 2 de febrer la Secció Esportiva de l’AMPA de l’escola Les Muralles va organitzar una trobada amistosa amb la nostra escola entre tots els alumnes apuntats a l’activitat extraescolar de tennis taula.

Cal destacar l’elevada participació d’alumnes, amb un total de 34 jugadors (16 de la nostra escola). Cada jugador jugava dos o tres partits que entre ells mateixos s’arbitraven i anotaven el resultat de manera anecdòtica ja que era una trobada amistosa i no hi havia classificació final.

Els jugadors de l’escola, que van començar els entrenaments ja al mes d’octubre, van poder jugar contra adversaris als que normalment no s’enfronten, però que es trobaran en un futur en les fases comarcals dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

Tots els assistents van berenar a la trobada i van rebre un record i obsequis per la seva participació.