SORTIDA DE LA TARDOR DELS ALUMNES DEL COL•LEGI MD-SERRA

El passat dia 5 de novembre els alumnes de cicle inicial del col•legi Mare de déu de la serra de Montblanc van fer la sortida de la tardor.

Es van desplaçar fins a Vilanova de Prades, per tal d’observar d’aprop els castanyers, veure com surten les castanyes del seus pellons i els canvis soferts pel bosc en aquesta època de l’any.

Seguint una series de pistes, endevinalles i poemes que els alumnes anaven trobant pel camí, van arribar al mig de la muntanya on, després de cridar-la ben fort i de cantar-li la seva cançò, va aparèixer una castanyera, els va explicar una bonica història i es van posar a recollir castanyes, pellons i tot allò que anaven trobant relacionat amb la tardor.

Després de dinar la castanyera els va coure les castanyes que havien recollit i se les van poder menjar. Així doncs, tot i fer una mica de fred els nens i les nenes van gaudir molt d’aquesta activitat.